۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۰۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85514425
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

ستاد مرکزی علیرضا زاکانی در گیلان افتتاح شد

۳۰ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۰۵
کد خبر: 85514425
ستاد مرکزی علیرضا زاکانی در گیلان افتتاح شد

رشت - ایرنا - ستاد مرکزی علیرضا زاکانی یکی از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه چهارشنبه در رشت افتتاح شد.

رضا دوست جلالی رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان گیلان در حاشیه افتتاح ستاد مرکزی این نامزد ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تاکنون ستاد علیرضا زاکانی در شهرهای لاهیجان و تالش هم افتتاح شده و تا پایان هفته جاری و همچنین طی هفته آینده نیز، در همه شهرهای گیلان، ستاد انتخاباتی زاکانی افتتاح خواهد شد.

مسوول هماهنگی ستادهای انتخاباتی زاکانی در استان گیلان افزود: همچنین طی هماهنگی‌های انجام شده، در طول هفته آینده در یکی از ستادهای شهرستان رشت برنامه تجمعی با حضور طرفداران علیرضا زاکانی برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام تلاش و هدف ما این است که چهار اصل انتخابات شامل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری را داشته باشیم و بی‌شک در روز هشتم تیرماه، برنده اصلی انتخابات مردم خواهند بود و امیدواریم که شادی را برای ملت عزیز ایران به ارمغان بیاوریم.

دوست‌جلالی خاطرنشان کرد: همچنین مسوولان ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در ۱۷ شهرستان گیلان معرفی شده‌اند و این افراد تا روز انتخابات فعالیت خود را انجام خواهند داد و در روز انتخابات ریاست جمهوری نیز به عنوان ناظر در شهرهای خود حضور خواهند یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha