۲۸ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۲۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85511608
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه رشت: نامزدهای ریاست جمهوری از بداخلاقی‌ بپرهیزند

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: نامزدهای ریاست جمهوری در تبلیغات و مناظرات انتخاباتی از بداخلاقی بپرهیزند؛ زیرا فرد یا افرادی که بداخلاقی کنند، منفور مردم خواهد شد.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی روز دوشنبه در خطبه‌های نماز عید قربان اظهار کرد: تاکنون تبلیغات نامزدها مفید بوده و امیداوریم که این موضوع ادامه یابد.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: همه نامزدها که توسط شورای نگهبان تایید شدند، مورد احترام آحاد مردم هستند و آنان باید تلاش کنند که بداخلاقی در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی پیش نیاورند و پرونده خود را سیاه نکنند.

وی ادامه داد: شهادت شهید جمهور آیت الله رئیسی و همراهانش سوگ بزرگی است؛ اما با توجه به این اتفاق اندوهناک آرامش کشور حفظ شد و اینک نامزدهای ریاست جمهوری باید با رفتار اخلاق مدارانه خود در تبلیغات، این آرامش را استحکام بخشند.

امام جمعه رشت اضافه کرد: مردم متدین و ولایت‌مدار ما همیشه در همه صحنه ها حضور یافته و بی شک در انتخابات پیش رو نیز همینگونه خواهند بود؛ اما هر فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود باید به مشکلات اقتصادی و فرهنگی این مردم توجه ویژه‌ای داشته باشد.

آیت الله فلاحتی در ادامه به جنایات رژیم جعلی صهیونیستی اشاره و بیان کرد: هم اینک نوار غزه میدان تلخی‌ها، آتش و خون است و درد بزرگ امت اسلامی، مردم فلسطین هستند؛ زیرا زجر و مصیبتی که آنان می‌کشند در طول تاریخ کم سابقه است.

نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: این جنایات به دلیل این است که در دنیایی زندگی می کنیم که سردمدار جنایتکاری همچون آمریکا وجود دارد که رژیم جعلی به پشتوانه حمایت استکبار، بیش از ۳۷ هزار زن و کودک بی‌گناه را به شهادت رسانده و دهها هزار نفر هم مجروح شدند.

وی با تاکید بر اتحاد کشورهای اسلامی گفت: اگر همه کشورهای مسلمان متحد می شدند دیگر شاهد اینگونه جنایات از جنایتکاران نبودیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha