آثار کارگاه تولید اثر "زنده برای توام" در زاهدان به نمایش گذاشته می‌شود

زاهدان - ایرنا - معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: آثار تولید شده در کارگاه بزرگ تولید اثر "زنده برای توام" در پنج نقطه شهر زاهدان به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، داود صیاد روز پنجشنبه در نشست برنامه‌ریزی برگزاری نمایشگاه آثار تولید شده در کارگاه بزرگ تولید اثر "زنده برای توام" اظهار کرد: کارگاه بزرگ ۲ روزه تولید اثر با عنوان «زنده برای توام» با حضور هنرمندان برجسته رشته‌های نقاشی، گرافیک، خوشنویسی، عکاسی، فیلم سازی، انیمیشن و موسیقی از ۲۹ خرداد ماه در مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری زاهدان آغاز به کار کرد.
وی افزود: ویژگی‌های رئیس جمهور شهید، وحدت ملی، غیرت، میهن پرستی، حضور پر شور در انتخابات پیش رو و انتخاب اصلح به دست مردم به عنوان محورهای موضوعی تولید اثر در این کارگاه تعیین و آثار فاخری توسط هنرمندان خلق شد.
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، قرار است که این آثار در پنج نقطه پر تردد شهر زاهدان به نمایش گذاشته شود که بر این اساس شنبه دوم تیرماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۹ شاهد نمایش آن در خیابان دانشگاه، مقابل پارک علم و فناوری خواهیم بود.
وی بیان کرد: آثار تولید شده از سوم تا ششم تیرماه نیز به ترتیب در گذرگاه فرهنگ و هنر واقع در بولوار جمهوری، میدان سربازان گمنام، فرهنگسرای انقلاب واقع در خیابان شهید رجایی و بولوار شهید مطهری به نمایش گذاشته خواهد شد.
صیاد خاطرنشان کرد: آیین پایانی این رویداد با حضور مسوولان، هنرمندان برجسته سیستان و بلوچستان و عموم علاقه‌مندان با محوریت موضوع‌های مطرح شده و شهدای هفت تیر بویژه شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی، هفتم تیرماه برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha