۳۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۳
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85514800
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

سارق لپ‌تاپ‌ها در شاهرود انبار بیمارستان را هم به آتش کشید

شاهرود - ایرنا - فرمانده انتظامی شاهرود از شناسایی و دستگیری عامل آتش‌سوزی عمدی انبار برای پوشش سرقت ۳۵ دستگاه لپ‌تاپ از بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) این شهر با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ علیرضا شائینی روز پنجشنبه به رسانه ها اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش‌سوزی در انبار بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) شاهرود، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۳ البرز قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پلیس با تلاش بی‌وقفه پس از ۳۶ ساعت از زمان وقوع حادثه، موفق به شناسایی عامل آتش‌سوزی شد، ادامه داد: ماموران طی عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم ۴۸ ساله دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر است، افزود: متهم پس از سرقت ۳۵ دستگاه لپ‌تاپ از انبار بیمارستان، برای انحراف اذهان، آن محل را به آتش کشید.

فرمانده انتظامی شاهرود اظهار کرد: پس از تشکیل پرونده، سارق تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شد.

دستگیری سارق و خریدار اموال دزدی در گرمسار

جانشین فرمانده انتظامی گرمسار از دستگیری یک سارق سیم و کابل مخابراتی به همراه خریدار اموال دزدی(مالخر) توسط ماموران پاسگاه لجران این شهرستان خبر داد.

سرگرد مهدی سمنگانی در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت سیم و کابل در این شهرستان، رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی لجران قرار گرفت.

وی به اجرای طرح امنیت محله محور در گرمسار اشاره کرد و افزود: سارق توسط ماموران شناسایی، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد که در بازجویی تخصصی به سرقت تقریبی ۱۳۰ متر سیم و کابل مخابراتی، سه عدد سنگ‌فرز و ۲ دستگاه جوش با ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه سارق در ادامه اعترافات خود هویت مالخر را فاش کرد، گفت: این فرد نیز با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد و هر ۲ متهم پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان گرمسار تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha