نامزدهای ریاست جمهوری از هرگونه تخریب رقبای انتخاباتی پرهیز کنند 

قزوین _ ایرنا _ نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: نامزدهای انتخاباتی چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری باید از هرگونه تخریب رقبای خود پرهیز کنند تا شاهد انتخاباتی پاک و سالم باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حسین مظفری بعدازظهر پنج شنبه در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه قزوین گفت: تشکیل دورهمی ها و جلسات با اصحاب رسانه می تواند ثمرات و برکات خوبی به همراه داشته باشد چرا که مسایل شهر بیان و پیگیری می شود.

وی ادامه داد: امروز موضوع انتخابات باید در تمام جلسات و نشست ها بیان شود چرا که اولویت جامعه، مشارکت حداکثری است که همیشه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و باید نسبت به این امر متعهد و مسوولیت پذیر باشیم.

آیت الله مظفری گفت: اگر وحدتی در میان رقبای اصولگرا در حین انتخابات شکل گیرد، باید طرفداران آنها آمادگی این امر را داشته باشند و همدل با یکدیگر نتیجه مطلوب را رقم بزنند.

این مسوول افزود: نیاز به تشکل جدیدی در اصحاب رسانه استان نیست چرا که خانه مطبوعات و بسیج رسانه انسجام تشکیلاتی را در موضوعات مختلف از جمله انتخابات می توانند رقم بزنند و فقط باید این تشکیلات بیشتر تقویت شود.

وی یادآور شد: برگزاری جلسات مستمر و منظمی بین اصحاب حوزه و رسانه در دستور کار قرار بگیرد تا با همفکری یکدیگر مسایل و نکات جامعه امروز بیان و پیگیری شود.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری ضمن اشاره به برگزاری جشن غدیر خم خاطرنشان کرد: پیام غدیر پیام ولایت است و پیامبر با داستان غدیر، ولایت را تثبیت کرد، لذا غدیر باید در جامعه امروز نیز احیا و تداخل آن با انتخابات نباید مورد غفلت واقع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha