مدیرکل صمت فارس: اصناف نقش موثری در تحقق شعار سال دارند

شیراز-ایرنا-مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس با یادآوری اول تیرماه که روز اصناف نامگذاری شده گفت: اصناف بزرگترین بخش نظام اقتصادی کشور هستند که نقش موثری در تحقق شعار سال و رشد اقتصادی و تولید دارند.

به گزارش دریافتی ایرنا، حمیدرضا ایزدی جمعه اول تیرماه، روز اصناف را به صنوف، بازاریان، تجار، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تبریک گفت و اظهار کرد: اصناف و بازاریان بازوی توانمند دستگاه‌های اجرایی و نظارتی هستند که بخش اعظمی از نظام تولید، توزیع و خدمات را به خود اختصاص داده‌اند.

وی بر اهمیت جایگاه اصناف در عرصه‌های مختلف جامعه تاکید کرد و افزود: با توجه به گستره اصناف در کشور، آنها افزون بر ایفای نقش مؤثر در عرصه اقتصادی، در مسائل اجتماعی و فرهنگی نیز نقش مهمی ایفا می‌کنند.

او ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف، روز ملی اصناف و آغاز دهه تولید و تجارت را به فعالان عرصه های تولیدی، توزیع و خدمات استان تبریک گفت و اضافه کرد:جا دارد از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند این قشر فهیم و متعهد تقدیر و سپاسگذاری می شود و امیدوارم در سالی که رهبر معظم انقلاب شعار آن را جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرده اند با تکیه بر توانمندی و تخصص صاحبان صنوف و حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دولت و رفع موانع، شاهد رونق تولید، ایجاد اشتغال و ارتقای فضای کسب و کار و تقویت واحدهای تولیدی، خدماتی و توزیعی باشیم.
طبق آخرین گزارش‌ها، شمار اعضای صنوف استان فارس ۱۸۰ هزار است که شامل صنف های تولیدی، توزیعی، خدماتی، خدمات فنی هستند. فارس ۵۶۲ اتحادیه و ۳۶ اتاق اصناف دارد ، همچنین بیش از ۶۰ هزار واحد صنفی در شیراز فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha