۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85515573
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طلاق توافقی در البرز ۲۱ درصد کاهش یافت

کرج – ایرنا – رییس کل دادگستری استان البرز از کاهش ۲۱ درصدی طلاق توافقی در این استان در سال گذشته خبرداد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، « حسین فاضلی هریکندی» در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته کرج افزود: این کاهش در نتیجه انجام مشاوره های پیش از طلاق بوده است.

وی بیان کرد: در سال گذشته سه هزار و ۴۷۱ زوج متقاضی طلاق از خدمات مشاوره ای بهره مند شده و ۱۲ هزار و ۲۲۳ زوج نیز از خدمات مشاوره ای استفاده کردند .

فاضلی هریکندی گفت: همچنین در سال گذشته پرونده ۱۸ محکوم به قصاص نفس منجر به صلح و سازش شد و با تلاش اولیای دم رضایت برای آنان گرفته شد که این آمار در مقایسه با سال ماقبل آن افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است .

وی یادآور شد: با توجه به در پیش بودن انتخابات نیز براساس قوانین هر نوع نشر اکاذیب توسط نامزدها ، هواداران و رسانه ها غیرقانونی است .

رییس دادگستری استان البرز اضافه کرد: بر این اساس در استان شعبه هایی در دادسرا و دادگاه های حوزه قضایی تشکیل شده تا تبلیغات انتخاباتی درمسیر صحیح آن پیش برود .

فاضلی هریکندی، در ادامه به رسیدگی به درخواست یک هزار و ۶۳۲ نفر در این استان در ملاقات های مردمی ، میزهای خدمت ، مصلی ها و مساجد در سال گذشته اشاره کرد.

وی افزود:تعداد این رسیدگی ها در مقایسه با سال ماقبل ۱۰ درصد رشد داشته است.

رییس دادگستری استان البرز همچنین از حل مشکل ۱۹۰ واحد تولیدی در سال گذشته برای حمایت از بخش تولید نیز خبرداد که یکی از مشکلات آنها صدور اسناد برای این واحدها بود که حل و فصل شد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha