برگزاری انتخابات هیچ گونه تعللی در اجرای طرح‌های عمرانی سیستان و بلوچستان ایجاد نخواهد کرد

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات هیچ گونه خلل و تعللی در اجرای پروژه های عمرانی استان ایجاد نخواهد کرد، گفت: پس از شهادت رئیس جمهور عزیز، هیچ طرحی معطل نمانده و تا زمان انتخاب و روی کار آمدن رییس جمهور جدید همه در تلاش اند تا کاری روی زمین نماند.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، محمد کرمی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان اظهارکرد: پروژه های نیمه تمام در حال تکمیل است همه پیمانکاران مورد اعتماد هستند اما اگر در امر اجرا نظارت دقیق صورت نگیرد، قطعا با مشکل مواجه می‌شویم.
وی افزود: همه پروژه‌ها باید دارای برنامه زمانبندی باشند و در واقع برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکلی کنترل و نظارت باید با دقت بر روی پروژه ها انجام شود.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای برخی پروژه ها توسط خیران گفت: وقتی مجموعه خیری وارد استان می‌شود باید ما هم به آنها کمک کنیم تا زودتر مشکلات این منطقه حل شود در واقع از اعتبارات و امکاناتی که وارد استان می‌شود در زمینه های مختلف استفاده کنیم.
وی خاطرنشان کرد: دشمن در فضای مجازی و رسانه‌ای برای دلسرد کردن مردم و پایین آوردن مشارکت آنان در عرصه خطیر انتخابات برنامه های مختلفی تدارک دیده اما مردم ما مانند گذشته این نتیجه را برعکس خواهند کرد.
کرمی افزود: دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال بر هم زدن نظم در روند انتخابات است اما اگر به عنایات الهی توجه داشته باشیم، تمام کارها با دقت و بدون ایجاد مشکل انجام می‌شود.
وی گفت: ایران اسلامی ملت بصیر و هوشیاری دارد اما در برخی از کشورها کسی به فکر مردم مظلوم و ستمدیده ای مانند مردم غزه نیست به همین دلیل دشمن به دنبال این است افکار جهان اسلام را منحرف و بر روی انتخابات ایران متمرکز کند چون نظام اسلامی محکم پای مساله فلسطین و مستضعفان کل جهان ایستاده است.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به شیوع بیماری تب دانگی بیان کرد: از سوی وزارت کشور در پنج استان جلسات پدافند غیرعامل در حال برگزاری است در واقع وزارت بهداشت و درمان اولین کارش پیشگیری، بررسی و تحقیق است.
وی با بیان اینکه آموزش پیشگیری باید از سوی رسانه‌ها انجام شود، عنوان کرد: آموزش در این راستا باید به گونه‌ای باشد که برای مردم مانند دوران کرونا ایجاد نگرانی بی مورد نکند.
کرمی با اشاره به اینکه علم اساس کار است بنابراین علت و عوامل بیماری‌ها باید بررسی شود، تصریح کرد: در جلساتی که برگزار شد مقرر شده اقدامات، امکانات و تجهیزاتی که برای پیشگیری نیاز است فراهم شود.
وی با تاکید بر اینکه خانه‌های بهداشت سیستان و بلوچستان باید در زمینه آموزش ورود فعال تری پیدا کنند، افزود: با توجه به اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی استان از همدیگر مستقل هستند می‌توان راحت‌تر در امر پیشگیری عمل کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha