امام جمعه ساوه: افق‌گشایی، معجزه حضور مردم در انتخاباتی پیش‌رو است

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت: انتخابات حماسه حضور مردم است و معجزه این حضور بن‌بست‌شکنی و افق‌گشایی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، افزود: رهبر معظم انقلاب برای تحقق این حماسه با ۲ شرط مشارکت بالا و انتخاب اصلح بارها و بارها بیان کرده‌اند و تمام تلاش اهل سخن و رسانه و منبر باید تمرکز بر همین ۲ رکن باشد.

خطیب جمعه ساوه با اشاره به خطبه غدیر، گفت: حضرت رسول الله (ص) در آن خطبه مسئله بیعت با حضرت علی و اولاد علی (ع) را مطرح کرد اما آن روز خواص بی بصیرت از راه علی(ع) جدا شدند و نوع نگاهشان به پیامبر با رفتارشان و تبعیتشان با امام علی (ع) فرق پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه همین نگاه موجب یک انحراف بزرگ شد که هم‌اکنون نیز دنیا در این انحراف قرار دارد، یادآور شد: در انقلاب ما مخصوصا در مواقع انتخابات نیز بعضی از این اتفاقات رخ می‌دهد و برخی از خواص بی‌بصیرت همان راه را می روند که خواص بی بصیرت زمان پیامبر (ص) رفتند و موجب انحراف می شوند.

حجت الاسلام رحیمی یادآور شد: لازم است در این عالم طوفانی، بصیرت داشته باشیم و زندگی بصیرتمندانه، بصیرت یعنی اینکه بدانیم تاریخ تکرار می‌شود.

خطیب جمعه ساوه به شهادت شهید بهشتی و ۷۲تن از یاران و هفته قوه قضائیه اشاره کرده و گفت: قوه قضائیه یکی از ارکان مهم نظام اسلامی است و کار آمدی یا ناکار آمدی آن تاثیر بسیاری بر سلامت یا فساد دستگاه‌های دیگر کشور دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha