۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۴۷
کد خبرنگار: 5616
کد خبر: 85515763
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

کاهش آمار پرونده‌های قضایی در دماوند

۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۴۷
کد خبر: 85515763
کاهش آمار پرونده‌های قضایی در دماوند

دماوند- ایرنا- رییس دادگستری شهرستان دماوند از کاهش ۳۳ درصدی آمار پرونده‌های دادسرا و دادگاه در شهرستان دماوند در سال گذشته نسبت به سال ما قبل آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدصادق رفیعی، رئیس دادگستری شهرستان دماوند، به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه در جمع نمازگزاران نماز جمعه این هفته دماوند ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و گرامیداشت هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: در دادگستری شهرستان دماوند، با توجه به سند تحول و تعالی مصوب ریاست قوه قضاییه و سیاست‌های کلی اتخاذ شده توسط رئیس کل دادگستری استان تهران، برنامه‌ریزی لازم و تلاش برای رسیدن به اهداف مدنظر در دستور کار قرار گرفته است.
 

کاهش پرونده‌های قضایی در دادسرا و دادگاه شهرستان دماوند

وی افزود: با همکاری نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مشورت‌های امام جمعه، تلاش می‌کنیم از حداکثر ظرفیت موجود برای ارائه بهترین خدمات به مردم شهرستان استفاده کنیم و همچنین با تعامل و همکاری سازنده با نهادهای نظامی و امنیتی، به حفظ و ارتقای آرامش موجود در شهرستان می‌پردازیم.

وی با اشاره به موفقیت‌های سال گذشته بیان کرد: در دادسرای شهرستان دماوند، با تلاش‌های دادستان و همکارانشان، ۳۳ درصد از پرونده‌های موجودی دادسرا کاهش یافت و در دادگاه‌ها نیز همکاران ما توانستند ۲۴ درصد از پرونده‌های شعبه‌ها را کاهش دهند.

رئیس دادگستری شهرستان دماوند ادامه داد: در حوزه صلح و سازش در شورای حل اختلاف، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی مردم، توانستیم رتبه‌های برتر استان را کسب کنیم و همچنین در شورای حفظ حقوق بیت‌المال به عنوان یکی از حوزه‌های برتر استان شناخته شدیم و در تکریم مراجعان به دستگاه قضایی، عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

در هفته قوه قضاییه رییس و قضات محترم دادگستری در قالب میز خدمت به مسائل شهروندان پاسخ دادند.

شهرستان دماوند در شرق استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha