بازگشت اوکراین به جام با کامبک‌ شیرین مقابل اسلواکی

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال اوکراین در چارچوب دور دوم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ موفق شد با نتیجه دو بر یک اسلواکی را شکست دهد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های ملی فوتبال اسلواکی و اوکراین در چارچوب دور دوم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۴) از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه جمعه عصر در ورزشگاه مرکر گامه آرنا با قضاوت مایکل اولیور برگزار شد که در نهایت این بازی با برتری دو بر یک اوکراین به پایان رسید.

در گروه E یورو ۲۰۲۴ تیم‌های ملی اسلواکی، اوکراین، رومانی و بلژیک حضور دارند که دو تیم دیگر این گروه رومانی و بلژیک شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند.

در دقیقه ۱۷ شرانز توانست اولین گل اسلواکی را به ثمر برساند و نیمه اول به سود اسلواکی به پایان رسید.

در دقیقه ۵۴ میکولا شاپارنکو گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه ۸۰ رومن یارمچوک برای دومین بار دروازه مارتین دوبراوکا را باز کرد و در نهایت بازی به سود اوکراین به اتمام رسید تا این تیم سه امتیازی شود.

ترکیب ابتدایی اسلواکی:

مارتین دوبراوکا، پیتر پکریک، دنیس واورو، میلان اشکرینیار، دیوید هنچو، یورای کوچکا، استنیسلاو لوبوتکا، اوندری دودا، هاراسلین، روبرت بوژنیک و شرانز

ترکیب ابتدایی اوکراین:

آناتولی تروبین، الکساندر زینچنکو، ماتوینکو، ایلیا زابارینی، اولکساندر تیمچیک، گیورگی ساداکوف، براژکو، میکولا شاپارنکو، میخایلو مودریک، آرتم دووبیک و آندری یارمولنکو

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha