۲ تیر ۱۴۰۳، ۸:۵۱
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85516049
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قزوین نیازمند انجمن تخصصی گردشگری است

۲ تیر ۱۴۰۳، ۸:۵۱
کد خبر: 85516049
قزوین نیازمند انجمن تخصصی گردشگری است

قزوین - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: استان به لحاظ ظرفیت‌ها و خدمات گسترده گردشگری برای توسعه نیازمند تشکیل یک انجمن تخصصی است.

علیرضا خزائلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: راه‌اندازی انجمن گردشگری در قزوین باید از منظر مزایا و ویژگی‌های آن مورد بررسی تخصصی قرار گیرد که باید از ظرفیت نخبگان و جامعه فعال گردشگری بهره برد.

وی اضافه کرد: تاسیسات گردشگری به‌ عنوان پیشخوان پذیرایی و میهمان‌ نوازی از گردشگران وظایف سنگینی در معرفی ظرفیت‌های تخصصی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برعهده دارند که امیدواریم با همفکری و همراهی تمام مدیران و فعالان گردشگری استان در قالب فعالیت‌های جمعی و گروهی قزوین را به بهترین شکل ممکن معرفی کنیم.

خزائلی افزود: با توجه به اینکه استان قزوین دارای گنجایش و ظرفیت مطلوبی برای جذب گردشگر و خدمات‌رسانی به گردشگران منطقه‌ای و جهانی محسوب می‌شود، تشکیل انجمن تخصصی گردشگری می‌تواند اقدام موثری برای استفاده از این ظرفیت‌ها و رشد و توسعه گردشگری استان باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین یادآور شد: انجمن‌ گردشگری در آینده به محلی برای تبادل دانش و تجربیات حوزه میراث فرهنگی با دیگر انجمن‌ها در سطح کشور و فراملی مهیا خواهد ساخت.

گفتنی است، ۲۵۸ بنای تاریخی قزوین در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha