۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85516297
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جودوکاران برتر همدان اعزامی به مسابقات کشوری معرفی شدند

همدان- ایرنا- جودوکاران برتر همدان اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور با برگزاری یک دوره مسابقه معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مسابقات جودو انتخابی همدان با حضور ۸۳ ورزشکار در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به مدت یک روز به میزبانی شهرستان بهار برگزار شد.

در این پیکارها و رده نونهالان سیدرهام امامی از کبودرآهنگ، محمدطاها صالحی از تویسرکان و امیرمظاهری از همدان به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم وزن ۳۸ کیلوگرم را کسب کردند.

همچنین در وزن ۴۲ کیلوگرم، ابوالفضل محمدی از همدان اول شد، سیدعلی حسینی اخگر و محمدرضا سلطان بیگی هر دو از بهار به ترتیب دوم و سوم شدند.

امیرعلی روستایی از تویسرکان، محمدمتین باروتی از کبودرآهنگ و امیرحسین فخاریان از بهار به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم وزن ۴۶ کیلوگرم را به دست آوردند.

در وزن ۵۰ کیلوگرم نیز محمد زراعتی از کبودرآهنگ قهرمان شد، ابراهیم شرافتی از بهار مقام دوم را کسب کرد و مهدی عسگری وصال از همدان جایگاه سوم را به دست آورد ضمن اینکه در وزن ۵۵ کیلوگرم امیرحسین رستمی از نهاوند قهرمان شد، محمدطاهر شریفی از بهار دوم و محمدامین بیات از تویسرکان برسکوی سوم قرار گرفت.

نشان طلای وزن ۶۰ کیلوگرم به علیرضا کریمی از بهار رسید و مهدی اسمی از همدان و مهیار سیف الله نژاد از کبودرآهنگ مقام سوم را کسب کرد، وزن ۶۶کیلوعلیرضا نظری، عرفان حبیبی و مهدی صدری از بهار به ترتیب دوم و سوم شدند.

در وزن ۷۳ کیلوگرم کسری جان آفرین از همدان قهرمان شد، محمدمتین هیبتی از بهار مقام دوم را کسب کرد و حسین مرادی از بهار جایگاه سوم را به دست آورد و در زن منهای ۸۱ کیلوگرم محمدسجاد صمدی قهرمان شد.

محمدجواد یوسفی از بهار در وزن به اضافه ۸۱ کیلوگرم قهرمان شد، محمدمهدی روزبهانی از ملایر دوم و مقام سوم به امیرعلی نوری از بهار رسید.

در این رده سنی نونهالان تیم بهار با سه نشان طلا، چهار نقره و چهار برنز قهرمان شد، همدان با سه طلا، یک نقره و ۲ برنز دوم و کبودرآهنگ با کسب۲ نشان طلا و یک نقره و یک برنز بر سکوی سوم قرار گرفت.

در رده سنی نوجوانان و در وزن ۵۰ کیلوگرم محمدامین کتابی قهرمان شد و امیرعلی محمدی بر سکوی دوم ایستاد، در وزن ۵۵کیلوگرم محسن نوروزی از تویسرکان، امیرحسین شکوری از ملایر و محمدبنیامین عبدالله پور از بهار به ترتیب اول تا سوم شدند و در وزن ۶۰کیلوگرم امیرمهدی قدرتی از بهار اول شد، ابوالفضل وجدانی از بهار و علیرضا مظاهری سوم شدند.

در وزن ۶۶کیلوگرم نیماجباری خرم از همدان قهرمان شد، عرشیا جباری از ملایر مقام دوم را کسب کرد، در وزن ۷۳ کیلوگرم محمدعرفان اسماعیلی پور از تویسرکان، عرشیا نوری از بهار و مانی حق شناس از همدان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در وزن ۸۱کیلوگرم رضا کوچکیان از همدان، امیراحمد عباسیان از ملایر و امیرحسین فهیم از کبودرآهنگ سوم شد و در به اضافه ۹۰ کیلوگرم محمدرضا جمهور از همدان قهرمان شد.

در بخش تیمی رده سنی نوجوانان، همدان با سه طلا، یک نقره و ۲ برنز قهرمان شد، تویسرکان با ۲ طلا دوم و ملایر با یک طلا و سه نقره عنوان سوم را کسب کرد.

در رده سنی جوانان وزن ۶۰ کیلوگرم محمدعمادفرجی از همدان قهرمان شد، وزن ۶۶کیلوگرم فرزادهدایتیان از همدان، محمدامین پوینده از بهار و سپهرسوری از تویسرکان اول تا سوم شدند.

در وزن ۷۳کیلوگرم رضا عموشاهی از همدان قهرمان شد، حسین عبدالملکی از تویسرکان مقام دوم را به دست آورد و امیرحسین نعمتی از کبودرآهنگ در جای سوم قرار گرفت، وزن ۸۱کیلوگرم محمدمهدی درخشان از بهار قهرمان شد، امیرحسین لطیفی از ملایر جایگاه دوم را به دست آورد و در وزن ۹۰کیلوگرم امیررضا شاهمرادی از ملایر قهرمان شد و علی کرمی و علی خلیلی جمال هر دو از بهار دوم و سوم شدند.

در وزن منفی یکصد کیلوگرم نیز پوریا شایانفر از بهار قهرمان شد و در به اضافه یکصد کیلوگرم علیرضا باقری از همدان بر سکوی نخست ایستاد.

در بخش تیمی همدان با کسب چهار مدال طلا قهرمان شد، بهار با ۲ نشان طلا، ۲ نقره و یک برنز دوم و ملایر با یک طلا و یک نقره بر سکوی سوم ایستاد.

استان همدان دارای ۵۰۰ جودوکار فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha