۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۶
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85516434
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هلال احمر البرز به حالت آماده باش درآمد

۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۶
کد خبر: 85516434
هلال احمر البرز به حالت آماده باش درآمد

کرج - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر البرز به هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع بارش های تندری و تندباد اشاره کرد و گفت: بر این اساس تیم های امدادی جمعیت هلال احمر استان به حالت آماده باش درآمدند.

" محمد باقر خلفی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم محلی و گردشگران به دلیل احتمال وقوع سیلاب طی سه روز آینده از توقف در حاشیه رودخانه های استان خودداری کنند.

وی گفت: باتوجه به این شرایط احتمال سقوط سنگ در محورهای کوهستانی به ویژه جاده کرج - چالوس متصور است و مسافران در حاشیه جاده توقف نکنند.

خلفی اضافه کرد: وقوع سیل و آبگرفتگی جاده چالوس در هفته گذشته در محدوده دربند استان مازندران سبب مشکلاتی برای گردشگران و مسافران شد که انتظار می رود مردم هشدارها را جدی بگیرند.

هلال احمر البرز به حالت آماده باش درآمد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفـت: اکنون تمام پایگاه‌ها، تجهیزات، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان البرز در محورهای کوهستانی منطقه در حالت آماده باش به سر می برند تا در صورت نیاز به حادثه دیدگان احتمالی خدمات ارائه دهند.

وی بیان کرد: ۲۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار بین شهری و مراکز شعب جمعیت هلال احمر استان البرز به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.

خلفی گفت: مسافران در صورت نیاز امداد جاده ای باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل نمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha