کرمانشاه از ظرفیت بالای رسانه‌ ای برای معرفی نامزدهای ریاست جمهوری برخوردار است

کرمانشاه - ایرنا - معاون سیاسی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با یادآوری توانمندی و ظرفیت بالای رسانه‌های استان در حوزه‌های مختلف گفت که این مزیت برای پرشور شدن انتخابات فرصت خوبی است.

به گزارش ایرنا، علی شعبانی روز شنبه در نشستی با اعضای ستاد انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در کرمانشاه که شماری از فعالان فضای مجازی و مسوولان برخی رسانه های استان نیز در آن حضور داشتند، افزود: ظرفیت رسانه های استان کرمانشاه بالا است و ستادهای انتخابات می توانند از این ظرفیت برای جلب مشارکت مردم به خوبی استفاده کنند.

وی در عین حال از رسانه های استان خواست ظرفیت‌های خود را در اختیار ستادهای تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری قرار دهند تا همه طیف ها و اقشار جامعه را وارد این فرایند مهم شوند.

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه یادآور شد: ستادی می تواند مدعی موفقیت شود که همه طیف های جامعه را در نظر بگیرد، از همان پیرمردی که اهل فضای مجازی نیست و یک رای دارد تا استاد تمام دانشگاه که او هم تنها یک رای دارد.

شعبانی با استقبال از دایر کردن تریبون های آزاد در مناطق مختلف شهر کرمانشاه گفت: ستاد انتخابات استان آماده است تا برای این تریبون های آزاد در حداقل زمان ممکن ضمن صادر کردن مجوز دیگر ساز و کارهای لازم را نیز فراهم سازد.

وی با بیان اینکه هر چیزی که از تولید کننده به دریافت کننده اطلاعات نقش ایفا کند رسانه محسوب می شود یادآور شد: همه چیز امروزه تبدیل به رسانه شده و انسان ها در محاصره رسانه ها به ویژه رسانه های خُرد قرار گرفته اند از این رو ضرورت و حضور رسانه را کسی نمی تواند منکر شود.

وی ادامه داد: ۶ نامزد در انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کرده اند که هم گفتمان درون انقلاب هستند ولی با نظرات مختلف که قرار است دولت جمهوری اسلامی را تشکیل دهند و این نگاه را باید داشته باشیم هرکدام راهی برای پیشرفت کشور ارایه می کنند و هیچکدام برنامه ای نمی دهد که کشور دچار خسران شود.

به گزارش ایرنا، در ابتدای این نشست هرکدام از نمایندگان ستادهای انتخاباتی نامزدها در زمینه مطالبات و نحوه تعامل بهتر با رسانه ها برای جلب مشارکت مردم مطالبی را بیان کردند.

۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز انتخابات، فرصت تبلیغات دارند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رییس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha