امام جمعه کرمانشاه: نامزدهای ریاست جمهوری خدمات نظام را نادیده نگیرند

کرمانشاه - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی خدمات بسیار زیادی داشته است از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواست این خدمات را نادیده نگیرند و به آن اشاره کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «حبیب الله غفوری» در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه خداوند با کسانیست که اهل تقوا، احسان و نیکوکاری باشند نه اینکه دنبال ایجاد مشکل برای جامعه باشند، ادامه داد: ایام تبلیغات برای انتخابات ریاست جمهوری ایامی تاریخی است که بر کشور می گذرد، این ایام بسیار عبرت آموز است.

خطیب جمعه کرمانشاه گفت: مناظرات بسیار عبرت آموز است و شهروندان تمام خدمات نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۵ سال که ثمره مجاهدت‌های ایثارگران و شهادت‌های عزیزمان است را می‌بینند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری افزود: تمام این مجاهدت‌ها در مناظرات و صحبت‌های بعضی از کاندیداها نادیده گرفته می‌شود، جوری رفتار می‌شود که خدمات ۴۵ ساله که در تاریخ این کشور بی نظیر بوده است چیز خاصی نبوده و گویا اکنون ایران یک بیابان برهوت است که در آن هیچ کاری صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه برخی ها گوش دارند اما نمی‌شنوند، چشم دارند اما نمی‌بینند و ادعا می کنند که دل دارند اما درک نمی‌کنند، ادامه داد: در این روزها با پخش مناظرات دل ملت بسیار بیشتر از رهبر انقلاب برای شهید خدمت سوخته است.

خطیب جمعه کرمانشاه گفت: کسانی که وارث قدرت در این کشور بوده‌اند و چند دوره دولت در دستانشان بوده است از ناحیه دولت انحرافی و غرب گرای خود دریوزگی دشمنان را افتخار می‌دانستند، چیزی جز نکبت برای ملت نداشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری افزود: از دوران مدیریت آنها جز فقر، فلاکت، توقف اقتصاد و رشد منفی اقتصاد چیزی نصیب این کشور نشد؛ ملت ایران را در برابر دشمنان ذلیل کردند و امروز با وقاحت می‌گویند این راهی که سه سال طی شده است باید متوقف شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: هنوز به چهلمین روز از شهادت شهدای خدمت نرسیده‌ایم که برخی از نامزدهای انتخاباتی با حرف‌هایشان به ملت و دولت توهین می‌کنند؛ به شورای نگهبان توهین می‌کنند و جایز است این شورا باید پیگیری کند.

وی گفت: دولتی که در دوران هشت ساله‌اش رییس دولت بدترین توهین‌ها و فحاشی را به ملت کرده امروز مدعی است که شورای نگهبان کسانی را تایید کرده که توهین و فحاشی می‌کنند.

خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه خطبه هایش با گفت: شهید رییسی در برخورد با دشمنان صراحت داشت و به لبخند آنان اعتماد نمی‌کرد، اما در ۲ دوره گذشته بارها این اعتماد به دشمن توسط دولت انجام شد.

وی اضافه کرد که تذکر برای مومن مفید است، خداوند نسبت به مسیری که بندگان در پیش می گیرند آگاه است و بندگان خود را خوب می شناسند و میداند چه کسی مسیر درست را می رود و چه کسی مسیر اشتباه را.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری افزود: رهبر انقلاب نسبت به شهید جمهور فرمودند « در مرز بندی با دشمنان انقلاب صراحت داشت، همان چیزی که شما نداشتید و دوپهلو صحبت نمی‌کرد».

خطیب جمعه کرمانشاه با بیان اینکه مردم متوجه هستند که این قشر برای فریب بعضی از اقدامات را انجام می‌دهند، بیان کرد: شهید جمهور ایران در چشم رجال سیاسی دنیا برجسته‌تر کرد، همان کاری که شماها در دوران مدیریت خود برعکس آن را انجام دادید و چهره‌ای حقیر از ایران نشان دادید.

وی افزود: سبک مدیریتی وی متفاوت بود، با همکاران و وزرای خود با صمیمیت رفتار می‌کرد و با مردم با کرامت و با عزت رفتار می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: شهید جمهور در برابر ملت متواضع بود و با کسانی که به او توهین می‌کردند با تندی رفتار نمی‌کرد، نه مانند شماها که حتی نزدیکاناتان از رفتارتان ناراضی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری افزود: اینها ویژگی‌های سیدالشهدای خدمت آیت الله رییسی است که هیچ یک از این ویژگی در شما و دولت شما و تفکر منحرف و منحط شما در دوران حاکمیت دیده نشده است.

وی اضافه کرد: مردم مومن ما الگویی که برای حکومت داری و اداره قوه مجریه می پسندند فقط الگوی شهید خدمت آیت الله رییسی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha