مردم سیستان و بلوچستان حضوری پرشور در انتخابات خواهند داشت

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پرچم مشارکت در انتخابات در این استان بالا است و مثل همیشه مردم این نقطه از ایران اسلامی به تکلیف خود عمل و حضوری پرشور خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا شریفی شامگاه شنبه در رویداد جشنواره خیرین‌مدرسه ساز که در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد با بیان اینکه پرچم مشارکت انتخابات در این استان همواره بالا بوده است، اظهار کرد: قطعا در انتخابات پیش رو نیز اینگونه خواهد بود و مردم استان در حوزه مشارکت مثل همیشه به تکلیف خود عمل خواهند کرد.
وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان عقبه تاریخی پر افتخاری دارد، این استان دارای ریشه است این مدل تلاش و زحمتی که اکنون در استان صورت می‌گیرد باید توسعه و ادامه دهیم.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: اکنون ظرفیت های مختلف آموزشی، پژوهشی و سرمایه سازی در سیستان و بلوچستان در حال رشد است.
وی تصریح کرد: سال گذشته در همه شاخص‌های زیربنایی، اقتصادی، ظرفیت سازی در مرز، سواحل مَکُران، شیلات و پتروشیمی شاهد رشد در سیستان و بلوچستان بودیم همچنین در حوزه اجتماعی یعنی امید و رضایت مردم از مسئولان رشد قابل توجهی در استان داشتیم.
شریفی خاطرنشان کرد: برای سرعت بخشیدن به فرآیند توسعه در سیستان و بلوچستان نیازمند مشارکت مردم در همه حوزه‌ها هستیم که قطعا نقش این جمع در فرهنگ سازی بسیار برجسته است.
وی با بیان اینکه فرآیند توسعه سیستان و بلوچستان با کمک ریش سفیدان، علما و سایر لایه‌های اجتماعی شتاب می‌گیرد، گفت: در مجموعه مدیریتی سیستان و بلوچستان اراده محکمی داریم که برای جبران عقب ماندگی ها فارغ از خط کشی های قومی و مذهبی از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

مدرسه سازی در حقیقت تقویت جبهه فرهنگی سرنوشت ساز برای دانش آموزان است

وی مدرسه سازی را در حقیقت تقویت جبهه فرهنگی سرنوشت ساز برای دانش آموزان عنوان کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: تلاش شما در مسیر مدرسه سازی خنثی کننده توطئه دشمنان است؛ چرا که ساخت مدرسه تقویت مرکز وحدت، عزت آفرینی و امید بخشی را به دنبال دارد.

وی افزود: شما خیران فرهنگ کمک و انفاق و بخشش را توسعه و ترویج می‌دهید و بسیاری از سنت‌های بنیادی و قدیمی این سامان را زنده نگه می‌دارید.

شریفی بیان داشت: شاخص‌های سیستان و بلوچستان در ابعاد مختلف در حال رشد و توسعه بوده و گفتمان فرهنگ سازی در عرصه‌های مختلف در حال شکل گرفتن و پیاده کردن است.

وی خاطرنشان کرد: با تمام وجود قدر خشت خشت مهربانی‌هایتان را می‌دانیم؛ به آن احترام گذاشته و این نگاه را ارج می‌نهیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: شما خیرین از جمله سرآمدان عرصه گذشت و ایثار و اخلاص بوده، هستید و خواهید بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha