۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85516688
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیماران در بیمارستان امام خمینی اهواز بیمه می‌شوند

اهواز - ایرنا - سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز گفت: این بیمارستان،در راستای رسالت انسان‌دوستانه و با هدف ارائه خدمات درمانی به اقشار نیازمند، شرایطی را برای فعال‌سازی بیمه درمانی بیماران فاقد بیمه فراهم کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز، دکتر محمد امین زرگر بیان کرد: با اجرای این طرح، بیماران می‌توانند بدون نیاز به خروج از بیمارستان، نسبت به فعال کردن بیمه درمانی خود اقدام و از مزایای آن در طول درمان بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه ما مفتخریم در کنار ارائه خدمات درمانی باکیفیت، به نیازهای غیرپزشکی بیماران نیز توجه داشته باشیم افزود: از آنجایی که نداشتن پوشش بیمه‌ای، می‌تواند بار سنگینی بر دوش بیماران و خانواده‌های آنان بگذارد به همین دلیل، با همکاری سازمان‌های ذیربط، شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا بیماران فاقد بیمه بتوانند بدون دغدغه و در اسرع وقت، نسبت به فعال‌سازی بیمه درمانی خود اقدام کنند.



زرگر ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح، بتوانیم قدمی در جهت رفع مشکلات بیماران نیازمند برداشته و به تامین سلامت جامعه کمک کنیم.

سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز ادامه داد: این طرح گامی مهم در جهت تسهیل دسترسی به خدمات درمانی برای اقشار نیازمند جامعه به شمار می‌رود و از دغدغه‌های بیماران فاقد بیمه در خصوص هزینه‌های درمان می‌کاهد.

وی خاطرنشان کراین طرح می‌تواند به تسریع روند درمان بیماران نیز کمک کند زیرا دیگر نیازی به خروج از بیمارستان برای پیگیری امور مربوط به بیمه درمانی نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha