۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85516828
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری مانور مشترک عملیاتی در بندر بوشهر

۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۰۶
کد خبر: 85516828
برگزاری مانور مشترک عملیاتی در بندر بوشهر

بوشهر-ایرنا- رئیس اداره اچ.اس.ایی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مانور مشترک عملیاتی امداد و نجات و اطفاء حریق اتاق الکتریکال و مکانیکال جرثقیل دروازه‎‌ای (گنتری کرین) بندر بوشهر با موفقیت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نرگس علیپور روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در فیلمنامه این مانور با دریافت گزارشی مبنی بر اعلام حریق و مصدومیت اپراتور جرثقیل دروازه‌ای خودروهای آتش نشان به محل وقوع اعزام شدند.

وی بیان کرد: پس از هماهنگی لازم همزمان با عملیات امداد و نجات، دستور انجام عملیات اطفاء حریق صادر و فرد مصدوم از اتاق جرثقیل دروازه ای توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

رئیس اداره اچ.اس.ایی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: پس از گذشت 18 دقیقه با اجرا تاکتیک‌های عملیات اطفائی، حریق مهار و در ساعت 11 و 25 دقیقه پایان موفق عملیات اعلام شد.

علیپور ادامه داد: از نکته‌های مثبت این مانور می توان به حضور ادارات و واحدهای عملیاتی، کلیه تیم های موردنیاز عملیاتی همکار در مانور، امداد و نجات مصدوم با همکاری اورژانس بندر و جانمایی خوب تجهیزات و ماشین آلات شرکت کننده در مانور امداد و نجات و اطفاء حریق اتاق الکتریکال و مکانیکال جرثقیل دروازه‎‌ای بندر بوشهر اشاره کرد.
رئیس اداره ایمنی و آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: در برنامه تقویمی این اداره مانورهای متعددی پیش بینی شده که براساس برنامه زمان بندی نسبت به اجرا آن اقدام می شود.

بیشتر بدانید

مانور امداد و نجات و اطفا حریق تاسیسات برقی در بندر بوشهر برگزار شد

۵۵ مانور نقطه صفر در استان بوشهر برگزار شد

مانور عملیاتی شرایط اضطراری در ترمینال بندر بوشهر برگزار شد

ایمان زیارتی زاده افزود: هدف از این مانورها ارتقاء توان عملیاتی و سطح دانش آتش نشانان برای نقش آفرینی شایسته و به موقع در حوادث ناگهانی است.

وی یادآور شد: مانور امداد و نجات و اطفاء حریق اتاق الکتریکال و مکانیکال جرثقیل دروازه‎‌ای بندر بوشهر با حضور 36 نیرو، 6 خودرو آتش نشانی و یک آمبولانس برگزار شد که ارزیابی اولیه روند برگزاری این مانور را موفق نشان می دهد.

برگزاری مانور مشترک عملیاتی در بندر بوشهر

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha