۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85521510
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پذیرش ۳۲ کشتی بالای ۳۰ هزار تن در بندر بوشهر

۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۵
کد خبر: 85521510
پذیرش ۳۲ کشتی بالای ۳۰ هزار تن در بندر بوشهر

بوشهر-ایرنا- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: همزمان با آغاز ترانزیت مشتقات نفتی در بندر بوشهر تاکنون ۳۲ کشتی بالای ۴۰ هزار تن در این بندر پهلو گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " محمد شکیبی نسب " روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع کشتی های یادشده چند فروند کشتی ۵۰ و ۷۰ هزار تنی نیز در بندر بوشهر پهلو گرفته اند.

وی افزود: از ۲۲ بهمن سال گذشته تاکنون در مجموع ۶۳۶ هزار و ۳۶۶ تن مشتقات نفتی از بندر بوشهر به مقصد کشورهای حوزه خلیج فارس ترانزیت شده و ۲ فروند کشتی نیز اکنون در حال بارگیری است.

شکیبی نسب یادآور شد: با بازاریابی خوب انجام شده در مناطق مختلف کشور از جمله منطقه مرزی باشماق، در بندر بوشهر استقبال گسترده ای از رویه های صادرات، واردات و ترانزیت انجام شده است.

وی افزود:

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در موضوع ترانزیت نفتی بیش از ۲ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در بندر بوشهر ایجاد شده که این مهم می طلبد دستگاه های مختلف برای تداوم رونق ترانزیت در بندر بوشهر حمایت ویژه داشته باشند.

شکیبی نسب افزود: طرح های توسعه ای مجتمع بندری نگین در راستای توسعه دریامحور شتاب ویژه ای گرفته و در آینده نزدیک بخش قابل توجهی از فعالیت های ترانزیتی بندر بوشهر به این مجتمع بندری منتقل می شود.

بیشتر بخوانید

میزان تخلیه و بارگیری بنادر استان بوشهر ۱۱ درصد افزایش یافت

بوشهر در ترخیص کالا از بنادر پیشگام کشور است

توسعه زیرساخت‌های بنادر اقدام ارزشمند دولت سیزدهم برای بوشهر

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha