عبدالعلی‌زاده: دولت پزشکیان با دولت خاتمی فرق می‌کند

تهران- ایرنا- رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان با بیان اینکه این تفاوت‌ها در بین دولت‌ها وجود دارد و امکان ندارد بگوییم دو دولت مثل هم هستند، گفت: دولت آقای پزشکیان در صورتی که خدا و مردم بخواهند و روی کار بیاید با دولت خاتمی فرق‌هایی دارد.

علی عبدالعلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، درباره اینکه آیا پزشکیان در صورت پیروزی در انتخابات، دولت سوم اصلاحات را تشکیل می‌دهد؟ گفت: دولتی که الان سر کار می‌آید، مثل دولت آقای پزشکیان، نمی‌تواند بگوید ادامه دولت آقای خاتمی هستم یا نیستم. یک سری از کارهای پزشکیان قطعا در چارچوب قانون باید کارهایی باشد که خاتمی، احمدی‌نژاد، روحانی یا رئیسی انجام می‌دادند.

وی اضافه کرد: این‌ها مأموریت‌هایی است که رئیس جمهور باید برای حفظ امنیت کشور و تأمین آن تلاش کند و شبیه به هم هستند. اما در یک سری مسائل مثل موضوعات اجتماعی، برای مثال قانون حجاب، نگاه آقای روحانی نگاه آقای رئیسی نیست، نگاه آقای پزشکیان هم نیست. هرکدام به یک شکل به این موضوع نگاه می‌کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان با بیان اینکه این تفاوت‌ها در بین دولت‌ها وجود دارد و امکان ندارد بگوییم دو دولت مثل هم هستند، تصریح کرد: دولت آقای پزشکیان در صورتی که خدا و مردم بخواهند و روی کار بیاید با دولت خاتمی فرق‌هایی دارد، اما هدف اصلی کاهش تورم که در دولت خاتمی دنبال و از وضع تحریم‌ها پیشگیری شد، در دولت پزشکیان هم وجود خواهد داشت.

عبدالعلی‌زاده افزود: الان آقای پزشکیان در موقعیت خاتمی و نه در موقعیت احمدی‌نژاد است. پزشکیان در موقعیت خاصی قرار دارد. آقای روحانی راه حلی به نام برجام آورد که توانستیم نفسی تازه کنیم. باید دید آقای پزشکیان برای نجات ایران چه راهی را پیش خواهد گرفت.

وی درباره فراجناحی بودن دولت پزشکیان با توجه به تأکید وی بر استفاده از کارشناسان، گفت: با توجه از شناختی که از او داریم، بعید نمی‌دانم که در دولتش دو یا سه وزیر از دیگر جناح‌ها داشته باشد.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha