مطهری: مشارکت بالا پشتوانه اجتماعی رئیس‌جمهور است+ فیلم

تهران- ایرنا- نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مسائل اقتصادی مهمترین چالش دولت آینده دانست و گفت: هر چه مشارکت در انتخابات و رای رئیس جمهور بیشتر باشد او با پشتوانه اجتماعی قدرتمندتری می‌تواند کارها را انجام دهد.

به گزارش ایرنا، علی مطهری امروز- ۱۵ تیر- پس از حضور در حسینیه ارشاد برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رای خود را به صندوق انداخت.

مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت:مسعود پزشکیان تابع سیاست ها و ادامه دولت حسن روحانی و اصلاح‌طلبان نیست ، او آدم خودش است و دولت مخصوص به خود را خواهد داشت، دولت پزشکیان معتدل است.

وی تاکید کرد: دولت پزشکیان دولت سوم روحانی نیست و هیچ نسبتی میان آنها وجود ندارد، این یک شگرد سیاسی است.

مسائل اقتصادی مهمترین چالش دولت بعد است که باید همت کنند با تغییر سیاست‌های داخلی، گسترش روابط خارجی، حل مشکل برجام وFATF با سرعت بیشتر مشکلات را حل کنند.

مطهری افزود: هر قدر مشارکت بالا باشد و رئیس جمهور رای بیشتری داشته باشد با یک پشتوانه اجتماعی بیشتر می تواند کارها را انجام دهد.

نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که مردد هستند معتقدند رئیس جمهور کارهای نیست در صورتی که اینگونه نیست اینکه چه کسی رئیس جمهور باشد در وضع کشور موثر است؛ شاید برخی کارها را نتواند انجام دهد اما کارهای زیادی را می‌تواند انجام دهد.

مطهری با بیان اینکه مردم تحت تاثیر تبلیغات خارجی قرار نگیرند، افزود: هر مقدار مردم بیشتر در انتخابات شرکت کنند برای جایگاه ایران در دنیا و حل مسائل سیاسی مهم است.

دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح روز جمعه - ۱۵ تیر- در سراسر کشور آغاز شد.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری جمعه هفته گذشته - ۸ تیر ۱۴۰۳ - با رقابت میان مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مصطفی پورمحمدی برگزار شد، اما هیچ یک از نامزدها نتوانستند حد نصاب لازم را به دست بیاورند. ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵رای شمارش شد؛ مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و۹۹۱ رای و سعید جلیلی با ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ رای به مرحله دوم راه یافتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha