حجازی: نقل و انتقالات استقلال دیر شروع شده است/ نکونام به کار خود ادامه می‌دهد

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: من هم با هواداران موافق هستم و به نظرم نقل و انتقالات استقلال دیر شروع شده است.

به گزارش ایرنا، آتیلا حجازی پیشکسوت باشگاه استقلال امروز یکشنبه در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: با فرشید سمیعی و جواد نکونام جلسه داشتیم و صحبت‌هایی شد. باشگاه دارد کارهای خود را برای فصل جدید پیش می‌برد و همانطور که قبلا گفتم اگر خبری باشد از رسانه رسمی باشگاه به اطلاع هواداران خواهد رسید.

وی در مورد وضعیت نیمکت استقلال بیان کرد: نکونام به کار خود ادامه می‌دهد. این هفته قرار است جلسه‌ای بین مالکین باشگاه برگزار شود تا وضعیت هیات مدیره باشگاه مشخص شود و در ادامه نقل و انتقالات و برنامه پیش فصل مورد بررسی قرار گیرد. هواداران حق دارند نگران باشند و امیدوارم این مسائل جزئی به سرعت برطرف شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص حواشی و گمانه‌زنی‌ها در مورد نقل و انتقالات این تیم گفت: من خواهش می‌کنم هر اخباری که باشگاه اعلام کرد آن را دنبال کنند و به حواشی و گمانه‌زنی‌ها توجه نکنند و خواهش می‌کنم هواداران همسو با باشگاه باشند هر چند من نیز با هواداران موافق هستم و به نظرم نقل و انتقالات استقلال دیر شروع شده است.

حجازی با توجه به صادرنشدن مجوزش برای حضور در نیمکت استقلال در هفته‌های پایانی در واکنش به اینکه مدیر این تیم است یا خیر، گفت: با اجازه شما بله.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha