تعامل سازنده پلیس و دستگاه قضایی در پیشبرد اهداف مشترک بسیار حائز اهمیت است

شهریار - ایرنا - فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: تعامل سازنده پلیس و دستگاه قضائی در پیشبرد اهداف مشترک بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش ایرنا، سردار کیومرث عزیزی روز یکشنبه به اتفاق هیئت همراه با حضور در مجتمع قضایی جنوب غرب استان تهران، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به رئیس مجتمع و کارکنان مجموعه قضائی جنوب غرب استان تهران، گفت: برای اصلاح امور، آرامش جامعه و برقراری روحی و روانی در همه شئونات زندگی مردم ، دستگاه قضائی همراه و پشتیبان پلیس در ماموریت های محوله می باشد.

تعامل سازنده پلیس و دستگاه قضایی در پیشبرد اهداف مشترک بسیار حائز اهمیت است

وی تصریح کرد: تعامل سازنده پلیس و دستگاه قضائی در پیشبرد اهداف مشترک بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به سختی و فشار کار کارکنان قضائی اظهار داشت: الحمدالله شاهد آن هستیم که کارکنان شاغل در دستگاه قضائی بر مبنای تعهد و مسئولیت خود در جهت احقاق حق و تحقق عدالت، شبانه روز در حال تلاش و خدمات رسانی به عموم شهروندان می باشند تا خدمات ارزنده و مطلوبی به شهروندان را داشته باشند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان سخنان خود به برگزاری دوره های تربیت و تعالی و سواد رسانه ای در مجموعه انتظامی اشاره و اذعان داشت: پلیس در راستای ارتقاء منزلت ، بصیرت و کرامت انسانی کارکنان خود اقدام به برگزاری چنین دوره های را نموده است.

رئیس مجتمع قضایی جنوب غرب استان تهران نیز در این دیدار، امنیت و عدالت را از حیاتی ترین نیازهای هر جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: قطعا این مهم با تلاش شبانه روزی دستگاه قضائی و فرماندهی انتظامی محقق خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha