۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۵
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85517910
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰۰ دختر و پسر خراسان جنوبی به عضویت قرارگاه نوجوانه درآمدند

بیرجند - ایرنا - مسئول قرارگاه نوجوانه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: بیش از ۵۰۰ دختر و پسر ۱۲ تا ۲۰ سال به عضویت قرارگاه نوجوانه استان درآمده اند و فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای انجام می‌دهند.

حجت‌ الاسلام امید هادیان مهر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین، قرارگاه نوجوانه تبلیغات اسلامی سال ۱۴۰۱ در استان شکل گرفت.

وی گفت: نوجوانان علاقه‌مند به جهاد تبیین و عضویت در قرارگاه مذکور توسط اعضای سازمان تبلیغات اسلامی و کانون‌های مساجد به عنوان جوانان فعال شناسایی و معرفی می‌شوند.

مسئول قرارگاه نوجوانه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: این قرارگاه در طول سال برنامه‌های متعددی را با حضور نوجوانان و جوانان اجرا می‌کند که از جمله می‌توان به اجرای طرح نو آوین اشاره کرد.

وی اضافه کرد: این طرح اسفند ۱۴۰۲ به مدت سه روز با حضور ۱۸ گروه نوجوان در شهرستان طبس اجرا شد و در پایان این رویداد پنج گروه انتخاب و با هدای لوح و هدیه تجلیل شدند.

هادیان مهر گفت: در دهه امامت و ولایت نیز جشن‌های متفاوتی هر شب توسط اعضای قرارگاه نوجوانه و با حضور عمومی مردم در پارک توحید بیرجند برگزار و به تبیین غدیر و ولایت امیرالمومنین (ع) پرداخته می‌شود.

وی افزود: همزمان با شب انتخابات مراسم ویژه «سفیر غدیر» ویژه نوجوانان و جوانان در مرکز استان برگزار خواهد شد که برپایی غرفه کودک و اجرای برنامه‌های شاد و مفرح، مسابقات و اهدای جوایز در این جشن‌ها پیش بینی شده است.

مسئول قرارگاه نوجوانه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت عید غدیر پخت ۱۱۰ دیگ غذا به همت مسجد جامع و هیات اباالفضلی پایین شهر در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی طرح دختران حاج قاسم و دختران بهشت در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: هدف از ایجاد این تشکل هویت بخشی به دختران و رساندن به باور و توانمندسازی دختران است.

هادیان مهر افزود: این تشکل در مناسبت‌های مختلف فعالیت‌های متنوع را بر عهده دارد و دختران انقلاب به ایده پردازی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و متنوع می‌پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha