پزشکیان: مدافع حقوق جانبازان هستم اما اکنون کاره ای نیستم

تهران- ایرنا- نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خطاب به جانبازان گفت: من مدافع حقوق و حق شما هستم اما اکنون کاره‌ای نیستم و تا جای امکان با مشارکت و حضور شما در انتخابات موضوعات را پیگیری خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، گردهمایی جامعه ایثارگران با حضور مسعود پزشکیان عصر روز یکشنبه سوم تیر در هتل ارم تهران برگزار شد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این گردهمایی گفت: ما هنوز در جنگی خطرناک‌تر و ناجوانمردانه‌تر در کشور مواجه هستیم، روزگار دوران جنگ صفا، صمیمیت و عشق بود ما ماندیم تا راه آنها را ادامه دهیم اما خیلی سخت است.
پزشکیان افزود: اکنون جنگی است که باید برای دغل، زور گویی، دزدی و همه اینها بجنگیم و این از جنگ جبهه سخت‌تر است و خیلی سخت است.
وی ادامه داد: همه دعوا و بداخلاقی و زورگویی ما بخاطر این است که می خواهیم چیزی را به دست آوریم و یا برای به دست آوردن و یا برای از دست ندادن محافظه کار می‌شویم. چرا رسانه ما می ترسد که حق را بگوید چون می ترسند حق روشن و شفاف شود.

وی بیان داشت: برای گفتن حق باید دو مشخصه در خود داشته باشیم نداشتن و نخواستن. اینها آدم را محافظه کار می‌کند.
پزشکیان گفت: مملکت را با کفر می توان نگهداشت اما با ظلم نه. ما در حق نویسندگان، هنرمندان، جانبازان و دانشگاهیان در حق همه اینها نامردی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: بخاطر همین مسائل سرمایه اجتماعی را از دست می‌دهیم. باید با رفتارمان به هنرمند بگوییم من انسان هستم و الگو. اگر من هنرمند بااخلاق باشم برای همه الگو می‌شویم. ما برای بچه‌هایمان الگو هستیم مانند ما باشند که برای پست ، مقام و قدرت بدون شایستگی پست‌ها را بگیریم.  این چیزی است که با آن درگیر هستیم.

پزشکیان افزود: جانبازان برای گرفتن حق و حقوق خود باید در یک مرکز بایستند و چه برخوردهایی با آنها می شود آیا این حق آنهاست. 

وی ادامه داد: ما در جنگیم و این جنگی پیچیده‌تر است، مرد میدان می خواهد که از پول، پست و ثروت بگذرد تا مردم را به حق آنها رساند.
وی در پاسخ به برخی که شعار دادند که غرامت جنگی حق مسلم ماست گفت: این موضوع را باید از کسانی که سرکار هستند پیگیری کنید اگر عزیزان رای دادند و ما رفتیم آنجا نشستیم آن زمان خود شما را وکیل می‌کنیم که پیگیری کنید.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: من مدافع حقوق و حق شما هستم اما اکنون کاره‌ای نیستم اما تا جایی که امکان داشته باشد با مشارکت و حضور شما در انتخابات موضوعات را پیگیری خواهم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha