معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی قالیباف: انتخابات میدان اقتدار نظام است

خرم‌آباد - ایرنا - معاون هماهنگ‌ کننده ستاد مرکزی و دبیر ستادهای مردمی دکتر قالیباف در کشور گفت: انتخابات ریاست جمهوری میدان عزت، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حمزه صفربیگی عصر یکشنبه در همایش حامیان قالیباف در سالن جهاد کشاورزی استان لرستان با اشاره به شهادت رییس‌جمهور و داغدار شدن ملت ایران، تصریح کرد: این واقعه ما را به آوردگاه انتخاباتی زودهنگام کشاند.

وی افزود: نوع فعالیت، نگاه، ماهیت، کنش و واکنش ما در این انتخابات با تمامی انتخابات دیگر متفاوت بود، باید جهادی‌ به میدان آمد و با کنار زدن بروکراسی‌های اداری به سرعت کشور را برای آوردگاه انتخاباتی آماده می‌کردیم.

صفر بیگی گفت: باید تمام توان و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم حضور حداکثری مردم را پای صندوق‌های رای داشته باشیم.

وی اخلاق و اخلاق‌مداری را از جمله تاکیدهای ستادهای قالیباف خواند و افزود: به اعتقاد ما و به کارنامه و برنامه، انتخاب اصلح در این آوردگاه سخت نظام دکتر قالیباف است.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد مرکزی و دبیر ستادهای مردمی دکتر قالیباف در کشور گفت: دکتر قالیباف فرزند زمان خود است چرا که زمان را می‌فهمد و می‌داند در چه جایگاهی قرار دارد؛ این فهم درست از زمان و مکان موجب تحول در جایگاه‌های دکتر قالیباف شده است.

وی ادامه داد: قالیباف به عنوان رییس قوه مقننه در مقام مطالبه‌گری از رئیس‌جمهور و دولت است اما خودش را به مقام اجرا و پاسخگویی آورده برای اینکه احساس خطر کرده و نمی‌خواهد این ریل‌گذاری که توسط شهیدجمهور صورت گرفته به انحراف برود.

صفربیگی با تاکید بر اینکه اجازه بازگشت به عقب را نخواهیم داد، اظهارکرد: اجازه نخواهیم داد هشت سال سیاه دولت روحانی دوباره تکرار شود؛ رییس جمهور باید برنامه هفتم توسعه را اجرا کند، چه کسی بهتر از آقای قالیباف که با کمک شهیدجمهور برنامه را تدوین کرده است.

وی افزود: تمامی ۶ نامزد انتخاباتی از ذخائر راهبردی انقلاب اسلامی هستند اما با تمام احترام هیچ کدام رقیب دکتر قالیباف نیستند؛ رقیب آقای قالیباف، فقر، وضعیت نابسامان اقتصادی و بیکاری جوانان است.

معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی دکتر قالیباف در کشور با بیان اینکه کسی که بتواند عدالت را در نقاط مختلف کشور اجرا کند، به طور قطع قالیباف است، اظهارکرد: همه ما شاهد هستیم که این نامزد انتخابات در تدوین برنامه هفتم توسعه و بودجه‌ریزی به مناطق محروم توجه ویژه داشت.

وی خطاب به آقای پزشکیان و ستادهای این نامزد ریاست‌جمهوری گفت: در بحث سیاست خارجی آقای پزشکیان شاهد فعالیت آقای ظریف هستیم که با حرف‌های پوپولیستی و عوام‌فریبانه می‌خواهد ریل‌گذاری درست دولت سیزدهم را به انحراف بکشاند.

صفربیگی با بیان اینکه آقای ظریف تقابل دیپلماسی با تفکر اصیل انقلاب اسلامی است، افزود: ظریف نماد حکمرانی دوگانه و ایدئولوژیک ترین و غیر دیپلماتیک ترین وزیر خارجه ایران بود که با کمک حسن روحانی با نفهمیدن به‌ موقع چرخش نظم جهانی برجامی را بر مردم ایران تحمیل کردند که هزاران میلیارد دلار به مردم کشور ضرر رساند.

به گزارش ایرنا چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

مسعود پزشکیان، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی و مصطفی پور محمدی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha