مجارستان ثانیه آخر به صعود امیدوار شد؛ اسکاتلند دومین حذف شده جام

تهران- ایرنا- تیم ملی مجارستان موفق شد در چارچوب دور سوم مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال یورو ۲۰۲۴ با نتیجه یک بر صفر تیم ملی اسکاتلند را مغلوب کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های ملی اسکاتلند و مجارستان در چارچوب دور سوم مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های اروپا(یورو ۲۰۲۴) از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه اشتوتگارت آرنا با قضاوت فاکوندو تیو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر مجارستان به پایان رسید.

اسکاتلند که رقابت‌ها را با تحقیر مقابل آلمان میزبان آغاز کرده بود در دیدار دوم موفق شد سوییس را متوقف کند و با کسب برتری در این دیدار می‌توانست به عنوان یکی از تیم‌های برتر رتبه سوم راهی مرحله حذفی شود.

در مقابل مجارستان که در گام نخست مقابل سوییس مغلوب و در دیدار قبلی خود مقابل آلمان شکست خورده بود به دنبال ثبت اولین پیروزی در مرحله گروهی پس از سال ۱۹۹۶ بود و می‌توانست در رتبه سوم گروه قرار بگیرد.

مجارستان ثانیه آخر به صعود امیدوار شد؛ اسکاتلند دومین حذف شده جام

سرانجام مجارستان مزد بازی بهتر خود را در دقیقه ۱۰+۹۰ گرفت، ضد حمله سریع مجارها با پاس در عرض رولند زالای همراه شد و کوین اسبوث بازیکنی که در دقیقه ۸۶ وارد میدان شده بود موفق شد گل برتری مجارستان ا به ثمر برساند.

با این نتیجه تیم ملی مجارستان با ۳ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت و باید منتظر مشخص شدن سایر نتایج گروه‌های دیگر باشد تا شاید بتواند به عنوان یکی از تیم‌های برتر رتبه سوم راهی مرحله حذفی شود. در مقابل تیم ملی اسکاتلند نیز با یک امتیاز در رتبه چهارم ایستاد و از این رقابت‌ها حذف شد.

ترکیب ابتدایی تیم ملی مجارستان:

پیتر گولاشی، مارتان داردای، ویلی اوبان، کالوم استایلز، میلوش کرکز، آندراس شافر، اندره بوتکا، بنداگاز بولا، رولاند سالای، دومنیک سوبوسلای و بارناباس وارگا.

ترکیب ابتدایی تیم ملی اسکاتلند:

آنگس گان، گرانت هانلی، جک هندری، اسکات مک کنا، اندرو رابرتسون، بیلی گیلمور، کالوم مک کرگر، آنتونی رالستون، اسکات مک تومینای، جان مک گین و چه آدامز.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha