فرمانده سپاه عاشورا: انتخابات پرشور باعث عقب‌نشینی دشمن می‌شود

تبریز-ایرنا- فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، گفت: برگزاری انتخابات پرشور و حداکثری باعث عقب نشینی دشمن در عرصه های مختلف می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، سردار اصغر عباسقلی زاده در ششمین جشنواره سیر تیمورلو از توابع شهرستان آذرشهر، افزود: امروز چشم جهانیان به انتخابات ریاست جمهوری ایران دوخته شده است و روز جمعه یکی از امتحان های مهم تاریخ سیاسی کشور است که باید با همت جمعی سربلند از این امتحان خارج شویم.

وی با اشاره به همراهی آحاد مردم در برهه های مختلف زمانی با انقلاب اسلامی، یادآور شد: مردم بابصیرت ایران اسلامی همواره پای کار انقلاب بوده اند و امروز تمام پیشرفت ها و توسعه کشور در حوزه های گوناگون مرهون در صحنه بودن مردم است و این دستاوردی بسیار مهم به شمار می رود که برای دشمنان هرگز قابل هضم نیست.

عباسقلی زاده عشق به ولایت را افتخاری بسیار بزرگ برای مردم ایران دانست و با بیان اینکه این خصوصیت جمهوری اسلامی را در ابعاد داخلی و بین المللی الگو قرار داده است، اظهار کرد: این موضوع باعث عزت اسلام در جهان شده است و باید از این مهم به خوبی حراست کرد.

وی ادامه داد: مردم ایران بارها در ۴۵ سال اخیر نشان داده اند و ثابت کرده اند که مدافع مظلومان هستند و در مسیر مقاومت ذره ای کوتاه نمی آیند و بر همین اساس جمهوری اسلامی امروز الهام بخش مسلمانان و آزادی خواهان شده است.

عباسقلی زاده حضور در پای صندوق های رای را امتداد مسیر اقتدار ایران اسلامی دانست و ادامه داد: بدون تردید هر میزان مشارکت مردمی در انتخابات آینده بیشتر باشد به همان اندازه شاهد ایران مقتدر در عرصه های داخلی و بین المللی خواهیم بود و این همان مسیری است که برای آمریکا بسیار نگران کننده و مایوس کننده و برای دوستان مایه امیدواری است.

وی به دستاوردهای بسیار مهم جمهوری اسلامی در حوزه های دفاعی، فناوری، کشاورزی و صنعتی طی سال های گذشته اشاره و اضافه کرد: آمریکا تا پنج سال قبل کل منطقه را تحت محاصره قرار داده بود اما امروز به دلیل پیشرفت های ایران اسلامی، از منطقه خارج شده و این نشان دهنده اقتدار و صلابت ایران اسلامی است.

عباسقلی زاده گفت: امروز شعارهای ایران اسلامی در قلب آمریکا سر داده می شود و این نشانه نقش آفرینی مردم ایران و عزت و احترام آنها در عرصه های جهانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha