۴ خرداد ۱۳۹۳، ۲۱:۴۶
کد خبر: 81177389
T T
۰ نفر
فرمانده لشكر عملياتي 31 عاشورا: اتحاد ملت ايران مايه ياس دشمنان است

مراغه - ايرنا - فرمانده لشكر عملياتي 31 عاشورا گفت: اتحاد و همبستگي ملت ايران اسلامي مايه ياس و نااميدي دشمنان است.

به گزارش ايرنا، سردار اصغر عباس قلي زاده روز يكشنبه در آيين توديع و معارفه فرمانده سابق و جديد سپاه ناحيه هشترود افزود: بعد از پيروزي انقلاب و آزادي مردم از چنگال استكبار، دشمنان از هيچ توطئه اي براي براندازي اين نظام دريغ نكردند.

وي اظهار كرد: وزير خارجه پيشين آمريكا سياست اين كشور در قبال ايران را در چندين هدف ذكر كرده كه اولين آن ها اضمحلال و از هم گسيختگي داخلي و گسترش قوميت گرايي است.

فرمانده لشكر عملياتي 31 عاشورا ادامه داد: تحريم اقتصادي ايران و ايجاد جنگ داخلي در جمهوري اسلامي را از ديگر اهداف آمريكا اعلام كرده است.

عباسقلي زاده يادآوري كرد: مردم ايران در جنگ تحميلي و زماني كه آماده نبودند با وحدت در مقابل استكبار ايستادند و به پيروزي هاي بزرگ دست يافتند.

وي با بيان اينكه فتح غرورآفرين خرمشهر از جمله اين پيروزي ها است، گفت:‌ مقام عظماي ولايت بارها تاكيد كرده اند كه عزت و اقتدار كشور در سايه اتحاد و همبستگي داخلي بوجود مي آيد.

سردار عباسقلي زاده اظهار كرد: اكنون دولت هاي استكباري و رژيم صهيونيستي با حمايت از گروه هاي تكفيري و تجهيز آن ها، سعي در براندازي نظام سوريه را دارند، اما در سايه حمايت ايران اسلامي و حزب الله از اين كشور، نتوانسته اند موفق شوند.

در اين آيين سرهنگ خليل شريفي به عنوان فرمانده جديد سپاه ناحيه هشترود معرفي و از تلاش هاي سرهنگ عمران دوستي فرمانده سابق اين ناحيه قدرداني شد.

7486/590/587