پست بانک استان مرکزی یک‌هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال وام ازدواج در دولت سیزدهم پرداخت کرد

اراک - ایرنا - مدیر شعب پست بانک استان مرکزی گفت: یک‌هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال وام ازدواج در راستای قانون جوانی جمعیت توسط این بانک در دولت سیزدهم به ۸۰۰ زوج جوان در استان پرداخت شد.

«حمید مصلحی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این مجموعه بانکی همچنین ۳۸۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات فرزندآوری به ۷۲۸ خانواده در دولت سیزدهم پرداخت کرد.

وی بیان کرد: ۳۲۲ نفر هم در دولت سیزدهم موفق به دریافت وام اشتغالزایی به مبلغ ۴۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال شدند که برای ایجاد اشتغال در مشاغل خانگی و کمک به اشتغال مددجویان زیرپوشش نهادهای حمایتی واریز شد.

مدیر شعب پست بانک استان مرکزی گفت: پست بانک این استان در این مدت نیز ودیعه مسکن و هزینه ساخت مسکن روستایی را نیز پرداخت کرد.

مصلحی درباره تامین شعب پست بانک برای ارز اربعین افزود: ۲ هزار و ۵۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار دینار سال گذشته در اختیار زائران اباعبدالحسین(ع) قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با گسترش خدمات الکترونیک و ظرفیت‌های اقتصادی در روستاها، چهار هزار و ۴۶۰ دستگاه پُز به کسبه در روستاها اختصاص یافت و ۴۸ عدد خودپرداز نیز در باجه‌های بانکی روستایی نصب شد.

مدیر شعب پست بانک استان مرکزی گفت: کاهش مهاجرت، تردد بین روستا و شهر، گسترش دسترسی به خدمات بانکی و مالی، افزایش اعطای وام، اعتبارات به بنگاه‌های اقتصادی، حمایت از کسب و کارها، ارایه خدمات ارزی به همراه بهبود درآمدها و هزینه‌ها از دستاوردهای دیگر پست بانک این استان است.

پست بانک ایران به عنوان یک بانک دولتی رسالت ارایه خدمات بانکی در مناطق کم‌برخوردار را عهددار است و در استان مرکزی با داشتن ۱۰ شعبه و ۱۱۱ باجه فعال در روستاها و شهرهای این استان، خدمات بانکی برخط به مردم ارایه می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha