آغاز طرح توسعه ناوگان تاکسیرانی گلستان با خودروهای یورو ۵

بهارستان - ایرنا - شهردار گلستان از آغاز طرح توسعه ناوگان تاکسیرانی با همکاری شرکت خودروسازی داخلی خبر داد که در این طرح، متقاضیان می‌توانند با شرایط ویژه اقدام به نوسازی تاکسی‌های خود کنند.

به گزارش ایرنا، سید محمدمیرزمانی روز دوشنبه در این خصوص اظهار داشت: در پی توافقات صورت گرفته بین اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور و شرکت خودروسازی داخلی فردا موتورز، طرح توسعه ناوگان تاکسیرانی در شهر گلستان از توابع شهرستان بهارستان آغاز شد.

آغاز طرح توسعه ناوگان تاکسیرانی گلستان با خودروهای یورو ۵

وی افزود: در این طرح، خودروی بنزینی B۵۱۱ با سطح آلایندگی یورو ۵ به قیمت ۷۵۰ میلیون تومان با تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد و اقساط ۲۴ ماهه به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

شهردار گلستان در ادامه بیان داشت: متقاضیان می‌توانند تا مورخ ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گلستان به آدرس بلوار شهید ابدام، خیابان تختی، کوچه حافظ ۴ نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند.

میرزمانی با اشاره به مزایای طرح توسعه ناوگان تاکسیرانی گلستان اضافه کرد: نوسازی ناوگان تاکسیرانی و کاهش آلایندگی هوا، اشتغالزایی برای رانندگان جوان، ارائه تسهیلات بانکی با شرایط ویژه و استفاده از خودروهای مدرن و ایمن از دیگر مزایای این طرح است.

شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha