۴ تیر ۱۴۰۳، ۹:۲۱
کد خبرنگار: 914
کد خبر: 85518439
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرک صنایع تبدیلی کشاورزی در تیمورلو ایجاد می‌شود

تبریز - ایرنا - سرپرست استانداری آذربایجان شرقی از ایجاد شهرک صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی تیمورلو با اولویت فراوری "سیر" خبر داد و اظهار کرد: با توجه به میزان تولید این محصول در این منطقه باید زنجیره تولید را تکمیل کنیم تا کشاورزان از منابع آن به خوبی بهره مند شوند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، تراب محمدی در جشنواره سیر تیمورلو توسعه بخش کشاورزی و توجه به مطالبات کشاورزان را یکی از مهمترین دغدغه های دولت سیزدهم برشمرد و بر حمایت از این بخش تاکید کرد.

وی پیشرفت و توسعه روستاها در حوزه های عمرانی و کشاورزی را به واسطه مسایل امنیتی پراهمیت خواند و اضافه کرد: در دنیا کشوری مانند ایران وجود ندارد که دارای این درجه از امنیت پایدار باشد و اگر بخواهیم به خدمات دولت سیزدهم و رییس جمهور شهید در مدت ۳۳ ماه اشاره کنیم، باید ساعت ها سخنرانی کرد.

وی احیای ۵۰۰ واحد تولیدی و خدماتی در سه سال اخیر را یکی از مهمترین دستاوردهای دولت سیزدهم دانست و گفت: بازگشت کارخانه ماشین سازی به چرخه تولید و صنعت نمونه بارز آنهاست که اکنون یکهزار ۴۵۰ نفر در این واحد مشغول فعالیت هستند.

محمدی سیاست دولت سیزدهم را تکمیل پروژه های نیمه تمام در کشور عنوان کرد و گفت: ده ها پروژه ای که از سالیان گذشته که طول عمر آنها به بیش از ۲۰ سال می رسید و ناقص رها شده بود در این مدت تکمیل شد و در خدمت مردم قرار گرفت.

وی مقاومت و ایستادگی مردم ایران در ۴۵ سال اخیر را مهمترین ویژگی این نظام الهی دانست و با تاکید بر اینکه امنیت پایدار در این کشور به طور کامل وجود دارد، اظهار کرد: این در حالی است که اطراف ایران از هر نظر دچار ناامنی است و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی، یادآور شد: این شهید مظلوم برای دفاع از حق و حقوق مردم شبانه روز در تلاش بود و در واقع خادم صادق مردم بود که این خصوصیت را در صحنه های مختلف در سه سال ریاست جمهوری نشان داد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر ارزش و اهمیت این دوره از انتخابات، گفت: حضور گسترده در انتخابات روز جمعه شاخص امنیت را در کشور بالا برده و این برای توسعه همه جانبه کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

به گزارش ایرنا، شهر تیمورلو در فاصله هفت کیلومتری غرب شهرستان آذرشهر و ۴٧ کیلومتری جنوب غرب تبریز با جمعیت حدود هفت هزار نفر یکی از مهمترین مناطق تولید کننده محصول سیر در ایران است که به عنوان پایتخت این محصول کشاورزی شهرت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha