۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 1429
کد خبر: 85518515
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

غدیر؛ چشمه جوشان حقیقت و عدالت علی(ع)

۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۷
کد خبر: 85518515
غدیر؛ چشمه جوشان حقیقت و عدالت علی(ع)

ایلام - ایرنا - غدیر یک روز نیست، یک فصل بزرگ در تاریخ بشریت است تا حقیقت و عدالت ناب علی(ع) را به بشر بشناساند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غدیر برکه‌ای کوچک در وادی حجاز نیست، چشمه‌ای جوشان و پر برکت است که تا قیام قیامت سالکان طریق و رهروان حقیقت و شیفتگان ولایت از برکت و رحمت و پاکی‌اش سیراب می‌شوند.

غدیر یک مناسبت مذهبی نیست بلکه واقعیت و حقیقی روشن است که جهان را به عدالت‌خواهی و پاکی و طهارت منور می‌کند.

باید غدیر و عظمت این واقعه بزرگ را از صاحبش پیگیر شد که چرا پیامبر اعظم(ص) در آن روز و آن مکان، این نوید را به عالمیان داد.

غدیر شلعه روشنی است بر جهالت بشریت، بر عصبیت‌های بی‌جای عرب که به مدد نور ولایت، جهانی را منور ساخت.

غدیر را باید با علی(ع) شناخت و عظمت و شکوه این عید بزرگ را باید با گرامی‌داشت جشن ولایتش مکرم دانست، غدیر تنها یک مناسبت معمولی نیست برای معرفی یک شخص، بلکه سرآغازی است برای تداوم اسلام در جهان، برای امتداد ولایت، برای عزت مسلمین و برای شکوه اسلام ناب محمدی.

بی شک جز علی(ع) چه کسی توان و شأن جایگاه نبی مکرم اسلام(ص) را دارد؟ این واقعه بزرگ روشن‌ترین روز خدا برای همه جاهلانی است که خورشید ولایت علی (ع) را ندیدند و چشم و گوش و زبان فرو بستند و حقیقت واقعی غدیر خم را کتمان کردند.

غدیر یک عید بزرگ برای همه حق‌طلبان و آزادی‌خواهانی است که پیرو واقعی پیامبر اعظم(ص) هستند و تنها ندای حق و حقیقت را از قرآن ناطق اسلام در می‌یابند.

غدیر و عید غدیر و عید ولایت علی (ع) بزرگترین عید امت شیعه است که باید حفظ شود و عظمت و شکوه و بزرگی این عید همچون صاحبش گرامی داشته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha