عید غدیرخم ۱۱۰ موکب در تبریز برپا می‌شود

تبریز - ایرنا - معاون فرهنگی ستاد غدیر و رییس سازمان بسیج شهرداری سپاه عاشورا گفت: ستاد غدیر برنامه‌های مختلفی برای جشن عید غدیر تدارک دیده است که برپایی ۱۱۰ موکب در شهر برای ارایه خدمات به مردم و شهروندان از جمله این برنامه هاست.

به گزارش ایرنا، «رحیم ملاحسینی» روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص برنامه های دهه امامت و ولایت افزود: برنامه اصلی در این روز پیاده روی و راهپیمایی مردم و علاقه مندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از ساعت ۱۷ تا ۲۰ عصر در مسیرهای میدان شهید بهشتی و باغ فجر به سمت مصلای اعظم تبریز است.

وی با بیان اینکه موکب های مستقر در طول این مسیرها در فاصله های مختلف به مردم خدمات ارایه خواهند داد، اظهار کرد: توزیع نذور و اجرای برنامه های فرهنگی، اجرای سرود و مسابقات نقاشی از جمله برنامه های موکب ها در این روز است.

معاون فرهنگی ستاد غدیر و رییس سازمان بسیج شهرداری سپاه عاشورا گفت: این موکب ها با همکاری سازمان ها و شهرداری های مناطق، دستگاه ها و سازمان ها و مشارکت مردم دایر شده است.

ملاحسینی، با بیان اینکه در روز عید غدیر، ۲۰ هزار پرس غذا پخت و در طول مسیر راهپیمایی و مناطق محروم و حاشیه شهر توزیع می شود، ادامه داد: همزمان با جشن عید غدیر، سازمان سیما منظر شهرداری تبریز نیز بیش از ۱۰ هزار گل گلدانی بین شهروندان در طول مسیر راهپیمایی توزیع خواهد کرد.

وی گفت: برگزاری قرعه کشی ۲۲۰ دستگاه دوچرخه در اندازه های مختلف با ارسال کد ملی به شماره ۲۰۰۰۴۱۴۱۵۱ از سوی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری، مولودخوانی، نصب پوستر و بنر در اتوبوس ها، قطارشهری، تاکسی ها و تابلوهای شهری از دیگر برنامه های روز عید غدیر در تبریز است.

ملاحسینی، اعلام کرد: به مناسبت عید غدیر، سازمان های قطارشهری و اتوبوسرانی تبریز جابجایی شهروندان به مسیرهای راهپیمایی در بعد از ظهر را به صورت رایگان انجام خواهد داد.

سه شنبه پنجم تیر برابر با ۱۸ ذی حجه عید غیر خم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha