۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85518874
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نزدیک به هفت هزار میلیارد ریال مطالبات مراکز درمانی در البرز پرداخت شد

کرج - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز اعلام کرد: ۶ هزارو۷۸۷ میلیارد ریال مطالبات مراکز درمانی و طرف قرارداد این مدیریت در استان و سایر مناطق کشور طی سه ماهه نخست امسال پرداخت شد.

به گزارش ایرنا، دکتر داریوش طاهرخانی روز دوشنبه در نشست خبری افزود: از این میزان ۲۳۰ هزار میلیارد ریال مربوط به مطالبات مراکز طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور و سه هزار و ۴۳۲ میلیارد ریال متعلق به مراکز درمانی استان البرز بود که تسویه حساب شد.

وی گفت: سازمان تامین اجتماعی با حمایت‌ دولت سیزدهم زمینه ارتقای خدمات به بیمه شدگان و تسویه مطالبات مراکز درمانی را فراهم کرده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با اشاره به دستاوردهای مهم و تاثیر گذار دولت شهید جمهور افزود: اقدامات بسیار مهم و ارزنده ای طی سال سال اخیر در حوزه درمان استان و کشور صورت گرفته است که از مهمترین این اقدامات توسعه مراکز درمانی ، افزایش تخت های بیمارستانی ، پوشش بیماران خاص و صعب العلاج و ایجاد صندوق حمایت از این بیماران بوده است.

وی اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات درمانی مناسب به بیمه شدگان، بروز رسانی و تسویه مطالبات مراکز درمانی همواره یکی از دغدغه های اصلی مدیران تامین اجتماعی بوده است که با حمایت و همراهی دولت سیزدهم شاهد تحقق این موضوع هستیم .

بیش از نیمی از جمعیت سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان البرز تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha