عامل تیراندازی در گیلانغرب دستگیر شد

قصرشیرین- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب گیلانغرب گفت: عامل اقدام به تیراندازی در این شهرستان که متواری شده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

سعید خدرویسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرد دستگیر شده چند ماه پیش اقدام به تیراندازی با سلاح گرم و زخمی کردن یکی از اهالی شهرستان کرد و متواری شد که با انجام اقدامات پلیسی و پیگیری های انتظامی متهم تحت تعیقب، قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری عامل تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت که با صدور دستور اکید قضایی و تلاش های ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان مخفیگاهش در یکی از استان ها شناسایی و پس از دستگیری با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گیلانغرب با بیان اینکه امنیت خط قرمز ما است، گفت: به همه افرادی که قصد بر هم زدن امنیت و اخلال در نظم عمومی جامعه هستند هشدار می دهیم که مورد رصد جامعه اطلاعاتی و دستگاه‌های امنیتی هستند و این گونه افراد دستگیر و اشد مجازات در انتظار آن‌ها بوده و پرونده آنها خارج از نوبت رسیدگی و مر قانون در مورد آنان اجرا خواهد شد.

خدرویسی، از شهروندان خواست هر گونه موارد مشکوک را با شماره تماس های ۱۱۰ نیروی انتظامی، ۱۱۳ ستاد خبری اداره اطلاعات و ۱۱۴ ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در میان بگذارند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha