رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در مازندران: اخلاق‌مداری اولویت هواداران نامزدها باشد

ساری- ایرنا- رئیس ستاد انتخاباتی مرکزی مسعود پزشکیان در مازندران گفت: اخلاق‌مداری در فرآیند تبلیغات مهم‌ترین اصلی است که باید مورد توجه هواداران نامزدها قرار بگیرد و حامیان سایر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را به رعایت اخلاق دعوت می‌کنیم.

مهدی یونسی رستمی امروز -دوشنبه- در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رقابت انتخاباتی فرصت انجام اقدامات تبلیغاتی با هدف جلب آرا و افزایش مشارکت به سود نامزدها است تا شاهد برگزاری رقابت انتخاباتی در فضائی سالم و انتخاباتی پرشور باشیم.

وی افزود: تعدادی از هواداران برخی نامزدها در همایش انتخاباتی مسعود پزشکیان که روز یکشنبه در ساری و بابل برگزار شد تلاش کردند نظم مراسم را بر هم بزنند و همایش را به تنش بکشانند. اما دستگاه‌های امنیتی بابت با هوشیاری اجازه بر هم زدن مراسم توسط این عده‌ معلوم‌الحال و تندرو را ندادند که بابت این هوشیاری از آن‌ها ممنونیم.

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در مازندران گفت: در روزهای اخیر، بنرها و پوسترهای تبلیغاتی دکتر پزشکیان در شهرهای مختلف مازندران توسط عده‌ای معلوم‌الحال پاره شده است. از طریق مراجع قضائی در حال پیگیری هستیم تا با عوامل این اقدام برخورد شود.

وی به استقبال مردم از محمدجواد ظریف و حضور در ۲ همایش انتخاباتی پزشکیان در ساری و بابل اشاره کرد و افزود: مردم در همایش شهرستان‌های ساری و بابل که با حضور دکتر ظریف برگزار شد، حضور حماسی رقم زدند. از همه افراد و اقشار مختلفی که در این ۲ همایش روز یکشنبه مازندران در حضور دکتر ظریف شرکت کردند، تشکر می‌کنیم. دکتر ظریف نیز حضور مردم و حامیان دکتر پزشکیان را فوق تصور دانست.

رئیس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در استان مازندران ادامه داد: حامیان تمام داوطلبان و نامزدهای انتخابات را به رعایت اخلاق دعوت می‌کنیم و از همه مردم می‌خواهیم که روز جمعه برای بهبود وضعیت کشور و اقتدار ایران پای صندوق‌های رای حضور یابند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha