بیش از یک هزار شعبه اخذ رای در قزوین آماده رای گیری است

قزوین – ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: یک هزار و ۸۹ شعبه اخذ رای در سطح ۶ شهرستان استان آماده رای گیری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس کاظمی در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران استان قزوین که روز دوشنبه در سالن اجتماعات باغستان برگزار شد، اظهار کرد: شعبه‌های اخذ رای به تفکیک ۵۰۹ شعبه در قزوین، ۱۸۱ شعبه در تاکستان، ۱۱۸ شعبه در بویین زهرا، ۷۵ شعبه در آبیک، ۱۵۳ شعبه در البرز و ۵۳ شعبه نیز در آوج دایر است.

وی اضافه کرد: بعد از حادثه ریاست جمهوری تمهیدات برگزاری انتخابات دولت چهاردهم آغاز شد و روز هفتم خرداد ماه نیز آغاز فرایند شروع انتخابات صادر شد تا مجموعه مدیریتی استان هماهنگی لازم را انجام دهد.

کاظمی با بیان اینکه ۸۳۰ شعبه ثابت و ۲۵۹ شعبه سیار برای استان در نظر گرفته شده است، ادامه داد: این تعداد شامل ۷۰۰ شعبه شهری و ۳۸۹ شعبه روستایی است که این شعب راس ساعت هشت صبح روز جمعه هشتم تیر ماه با تمدیدات مدیریت شهری آماده خدمت گذاری هستند.

این مسوول با اشاره به اقدامات صورت گرفته مجموعه مدیریتی استان قزوین نسبت به فرآیند انتخاباتی استان قزوین، تشریح کرد: نمایندگان فرمانداری‌ها معرفی و دوره‌های آموزشی برای آنها برگزار شده و هر ۱۰ شعبه یک بازرس، هر شعبه ثابت سه مامور حفاظتی و هر شعبه سایر چهار مامور حفاظتی دارد.

کاظمی گفت: تمهیداتی برای رای گیری در خوابگاه های دانشجویی، پادگان ها، زندان ها و بیمارستان ها با استقرار شعب سیار اخذ شده و صندوق‌های رای در برخی مجتمع‌های بین راهی برای مسافران نیز مستقر می شود.

رییس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه قزوین در حوزه تمهیدات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی رکورد زد و جزو سه استان برتر کشور انتخاب شد، خاطرنشان کرد: امروز باید هوشیار بود و مراقبت کرد که برخی با دادن آدرس اشتباهی، وضعیت کشور و استان را با هزینه های بسیار زیاد مواجه نکنند و در این زمینه باید جریان های رسانه ای استان در موضوع انعکاس ظرفیت های عظیم دولت انقلابی سیزدهم فعال باشند.

گفتنی است، ۹۶۰ هزار واجد رای در استان قزوین وجود دارد که ۲۰ هزار نفر رای اولی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha