۳ واحد مسکونی در خیابان پیروزی تخریب شد+فیلم

تهران بزرگ- ایرنا- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از انفجار شدید و تخریب سه واحد مسکونی در ساختمانی در خیابان پیروزی خبر داد.

به گزارش ایرنا، سیدجلال ملکی روز دوشنبه گفت: ساعت ۱۰:۰۷ امروز دوشنبه حادثه انفجار به سامانه ۱۲۵ اعلام که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان چهار ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران افزود: با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد که انفجار در طبقه پنجم ساختمانی پنج طبقه واقع در خیابان پیروزی، خیابان طبرسی رخ داده که در جریان آن سه واحد مسکونی جمعا به مساحت ۱۸۰ متر دچار تخریب و آتش‌سوزی شده‌ است.

ملکی ادامه داد: شدت این انفجار به حدی بود که درها و پنجره‌های این سه واحد تخریب و به خیابان پرتاب و سنگ‌های نما و دیواره هم تخریب و به پایین ریخته شده بود که این موضوع خساراتی را به یک دستگاه تیبا و پژو ۴۰۵ وارد کرده بود.

وی گفت: آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه اقدامات خود برای اطفا حریق و نجات را آغاز کردند. یک گروه از آتش‌نشانان ۱۵ نفر از ساکنان طبقات بالای ساختمان را نجات دادند که از این میان یک زن حدودا ۴۰ ساله دچار سوختگی شد و مابقی افراد آسیب بدنی ندیدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران یادآور شد:‌ گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز با حضور در طبقه پنجم شعله‌های آتش را خاموش کردند.

ملکی در پایان نشت گاز را علت وقوع این حادثه عنوان کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha