دبیر المپیک بازی‌های فکری دانشجویان منصوب شد 

تهران- ایرنا- امین مختاری طی حکمی از سوی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به عنوان دبیر اولین المپیک بازی‌های فکری دانشجویان ایران منصوب شد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از جهاد دانشگاهی هنر، در بخشی از حکم عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برای امین مختاری آمده است: نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه دانشجویی و با استناد به دستورالعمل اجرایی برگزاری اولین المپیک بازی‌های فکری دانشجویان ایران به موجب این حکم، شما به عنوان «دبیر اولین المپیک بازی‌های فکری دانشجویان ایران» منصوب می‌شوید.

بر اساس این خبر امین مختاری رییس جهاد دانشگاهی هنر، فارغ‌التحصیل کارشناسی سینما از دانشگاه هنر و کارشناسی ارشد تئاتر از دانشگاه تهران است. از فعالیت‌های اجرایی وی می‌توان به دبیری بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، دبیری کمیته هنری بخش دانشگاهی دومین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، دبیر جشنواره‌های پوشاک نقش‌تن‌پوش و دیبا، دبیر هنری دومین جشنواره بین‌المللی عکاسی نگاه آبی، دبیر دانشجویی چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی و دبیر دانشجویی ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز ایران اشاره کرد.

دبیر المپیک بازی‌های فکری دانشجویان منصوب شد 


این رویداد با هدف جذب دانشجویان به کارهای مشارکتی و تعاملی و با هدف تأمین نیاز به مهارت‌های خلاق در حل مسائل، کنشگری در ترویج فرهنگ و هویت ایرانی- اسلامی و ایجاد نشاط بین جوانان و علاقه‌مند کردن این گروه برای حضور در فعالیت‌های جمعی همچنین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و با عنوان جهش کاپ طراحی شده است.

همچنین جهاد دانشگاهی واحد هنر، دبیرخانه المپیک بازی‌های فکری دانشجویان ایران شد و این رویداد در سه بخش رقابتی طراحی بازی رومیزی، اتاق فرار و نقش‌آفرینی و با مشارکت تمام دانشجویان دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود و منتخبان بخش‌های رقابتی در بوت کمپ سه روزه، ضمن شرکت در لیگ‌های جذاب، از نشست‌های تخصصی و آموزشی حوزه مرتبط بهره‌مند خواهند شد.

شیوه‌نامه اجرایی این رویداد نیز به زودی به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha