۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۷
کد خبرنگار: 5616
کد خبر: 85519150
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معاون دادستان پاکدشت:مشکلات مردم درتعاونی های مسکن پیگیری شد/احضار ۷۹ کارمند شهرداری

پاکدشت- ایرنا- جانشین دادستان شهرستان پاکدشت گفت: مشکلات مردم در۲ تعاونی مسکن پاکدشت احصا و پیگیری شد.

محمدعلی علی مراد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن تبریک عید غدیر و گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران با وفایشان و ادای احترام به شهدای خدمت در راس ایشان شهید جمهور آیت الله رئیسی اظهار داشت: در دادسرای پاکدشت با توجه به وظایف قانونی در رسیدگی به جرایم تلاش کردیم در راستای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و ایجاد نظم برنامه های مهمی را اجرایی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به مسائل و پرونده های قدیمی تعاونی ها در پاکدشت بیان کرد: تاکنون تلاش کردیم بخش از مشکلات تعاونی های امام خمینی(ره) و کوثر را پیگیری و جلساتی با شهرداری پاکدشت گذاشته شده و با عنایت پروردگار بخشی از آن مرتفع شد.

جانشین دادستان پاکدشت در ادامه با اشاره به پیگیری پرونده ها و مطالبات مردمی در خصوص پیگیری مسائل در شهرداری خاطرنشان کرد: مفاسد مختلف که هم از طریق گزارشات مردمی و هم پیگیری نهادهای امنیتی و نظارتی به سرعت پیگیری می شوند و برخوردهای قاطعانه و خارج از مماشات با خاطیان انجام می شود.

وی در پایان به احضار تعدادی از کارکنان شهرداری در رسیدگی به پرونده در دستگاه قضا یادآورشد: تاکنون ۷۹نفر از نیروهای شهرداری در راستای رسیدگی به پرونده قضایی احضار شدند و پرونده در حال پیگیری می باشد و این‌ پیگیری ها صرفا به شهرداری ختم نمی شود و دیگر ارگان ها نیز در تور رصد دستگاه قضا می باشند و در راستای برخورد با متخلفان و ناقضان قانون هیچ‌ مماشاتی نخواهیم داشت.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha