اعضای یک شرکت تعاونی در پاکدشت ۱۸ سال برای خانه‌دار شدن صبر کرده‌اند

تهران - ایرنا - نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی کفت: اعضای یک شرکت تعاونی در شهرستان پاکدشت برای صاحب خانه‌ شدن ۱۸ سال است که صبرکرده‌اند و این امر زیبنده نیست.

به گزارش ایرنا، فرهاد بشیری روز پنجشنبه درجلسه پیگیری مسائل و مشکلات حوزه مدیریت شهری که در شهرداری پاکدشت برگزار شد اظهار داشت: موضوع زمین‌های شرکت تعاونی امیرالمؤمنین(ع) و زمین‌های فاز ۳ این تعاونی دردی ۱۸ ساله است که بسیاری از مردم را درگیر خود کرده است.

وی افزود: بیش از ۱۸ سال است اعضای این شرکت تعاونی، درگیر مشکلات زمین‌های واگذار شده بوده و نمی‌توانند برای ساخت زمین‌های خود هیچ اقدامی انجام دهند.در سال‌های گذشته پیگیری‌های زیادی در حوزه‌های مختلف انجام شد و تا حدودی مسائل این اراضی مرتفع شد لذا از شهردار پاکدشت درخواست می‌شود تا توجه ویژه‌ای برای رفع مشکلات اعضا داشته و در کمترین زمان شرایط ساخت فراهم شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بااشاره به لزوم تصویب طرح جامع شهر پاکدشت گفت: به منظور تصویب طرح جامع شهر پاکدشت و اجرایی شدن ، جلسه کارشناسی در اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود که قطعا با تصویب آن، مشکلت مالکان زمین‌های شرکت تعاونی امیرالمؤمنین(ع) نیز رفع می‌شود.

وی از توسعه آرمستان ده امام، تکمیل پروژه کمربندی پاکدشت(قیامدشت تا میدان پارچین)، تعیین تکلیف زمین‌های بازنشستگان صنایع دفاع،پیگیری مصوبات میزخدمت، مشکلات زمین‌های موسوم به بکتاش،  رفع مشکلات ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان از اولویت‌های مدیریت شهری یاد کرد.

بشیری گفت: با توجه به افزایش روزافزون جمعیت شهرستان،پاکدشت و محدودیت‌های سفرهای جاده‌ای به دلیل افزایش ترافیک، پاکدشت به ایجاد حمل و نقل ریلی و مترو نیاز مبرم دارد که مطالعات جامع آن صورت گرفته است.

وی افزود: دست‌یابی مردم پاکدشت به مترو با پیگیری و همدلی دستگاه‌های مختلف و نیز با کمک ویژه استاندار تهران‌ محقق می‌شود.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha