رهبر انصارالله یمن: آمریکا درصدد تحمیل طاغوت بر مسلمانان است

تهران- ایرنا- رهبر انصارالله یمن امروز (دوشنبه) در سخنرانی به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم، آمریکا را طاغوت زمانه توصیف و تاکید کرد که واشنگتن به همراه لابی صهیونیست درصدد تحمیل طاغوت و دیکته‌های خود بر مسلمانان است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المسیره، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن به همین مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم را به تمامی مسلمانان جهان و ملت یمن تبریک گفت.

وی اظهار داشت: آمریکا به دنبال تحمیل دستورات خود بر مسلمانان است و خود را در مقام امر و نهی و تحمیل سیاست قرار می‌دهد.

رهبر انصارالله گفت: آمریکا در همه زمینه‌ها در امور امت اسلام دخالت می‌کند و در کنار اسرائیل و لابی صهیونیست‌ها به دنبال تحمیل خط مشی خود بر مسلمانان است.

وی همچنین تاکید کرد: آمریکا طاغوت و استکبار این عصر است. آمریکا به دنبال تحمیل طاغوت بر مسلمانان و کنترل آن بر همه امور مسلمین است.

رهبر انصارالله یمن اضافه کرد: تلاش آمریکا برای تحمیل حاکمیت طاغوت، خطری جدی برای مسلمانان در زمینه هویت اسلامی، دین و تمامی امور آنها ایجاد می‌کند. برخی از دولت‌ها و حکومت‌ها به دنبال مبارزه با کسانی هستند که فرمان طاغوت آمریکایی را نمی پذیرند. دولت‌ها، رهبران، پادشاهان و شاهزادگان مسلمانی وجود دارند که فرمان آمریکا و تلاش آن را برای تحمیل فرمان خود بر ملتشان می‌پذیرند.

سید بدرالدین الحوثی افزود: آمریکا برای گروه مذکور تعیین می‌کند چه کسی دشمن و چه کسی دوست آنها باشد و به آنها می‌گوید که با اسرائیل متحد شوید و اطاعت کنید، آنها نیز می‌پذیرند و توطئه می‌کنند.

وی ادامه داد: آمریکا به وفادارانش می‌گوید با فلان کشور اسلامی و یا طرف اسلامی دشمنی کنید آنها هم این کار را می‌کنند. آمریکا دولت طاغوت بوده که امتدادی از ولایت شیطان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha