بازیکن تیم فوتبال جوانان: قهرمانی آسیا را می‌خواهیم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال جوانان ایران گفت: از روز اولی که در اردوی تیم جمع شدیم برای رسیدن هم‌قسم شدیم و هدف نهایی ما رسیدن به قهرمانی آسیاست.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، امیرمحمد رزاقی‌نیا امروز در حاشیه تمرین تیم جوانان ایران که در کمپ‌ تیم‌های ملی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت تمرینات بسیار منظم و فشرده‌ای را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشته‌ایم و تلاش خواهیم کرد تا این آمادگی را افزایش بدهیم.

وی افزود: حسین عبدی و کادر فنی برنامه‌های خوبی دارند تا در مسابقاتی که در پیش داریم به موفقیت برسیم. سخت کار می‌کنیم و به آینده امیدوار هستیم.

بازیکن تیم جوانان ایران اضافه کرد: در آسیا هیچ تیم ضعیفی وجود ندارد و همه در سطح بسیار خوبی قرار دارند و می‌کوشیم در مسابقات کافا بهترین نتیجه را کسب کنیم. وقتی از روز اول استارت زدیم اهداف بزرگی داشتیم. اول به دنبال این هستیم تا از گروه خود صعود کنیم، بعد به رسیدن به جمع چهار تیم پایانی فکر می‌کنیم و هدف نهایی ما کسب عنوان قهرمانی آسیاست.

وی افزود: زمانی که در اردوی تیم جوانان ایران حضور داشتیم، برخی از بازیکنان تیم بزرگسالان در تمرینات حاضر شده و به ما روحیه می‌دادند. ما هم هر از گاهی تمرینات آنها را می‌دیدیم و لذت می‌بردیم. آرزوی هر بازیکنی این است که روزی پیراهن مقدس تیم ملی بزرگسالان را بپوشد و به ایران عزیز خدمت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha