حمایت «قانون» از قالیباف

تهران- ایرنا- حزب اسلامی «قانون» از نامزدی محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

به گزارش ایرنا، شاهرخ رامین دبیرکل حزب اسلامی قانون گفت: این حزب، حمایت قاطع خود را از محمدباقر قالیباف اعلام می‌کند و امیدوار است با کسب اعتماد عمومی بتواند راه شهید جمهور را ادامه دهد و در عرصه مدیریت کشور موفق به ایجاد رونق اقتصادی و رضایت عمومی شود.

رامین در یک نشست خبری با اشاره به شکل‌گیری این حزب از سال ۹۶ با مشارکت و همراهی طیفی از نمایندگان «موثر» مجلس که به زعم وی، در طول این سال‌ها اثرگذاری‌هایی در چیدمان مجلس و فعالیت‌های سیاسی کشور داشته با بیان نمونه‌ای در این ارتباط خاطرنشان کرد: در فضای تقابلی بین ایران و آمریکا و رفتارهای متخاصمانه دولت آمریکا و به‌خصوص اقدام وحشیانه آن رژیم در ترور شهید سلیمانی با پیشنهاد و صحنه‌گردانی این حزب، فراکسیون اقدام پیش‌دستانه علیه تهدیدات آمریکا در مجلس تشکیل شد و ۲۵ طرح ضدآمریکایی تصویب شد و ما توانستیم پس از چند دهه اقدامات ایران‌ستیزانه دولت آمریکا مجلس را از انفعال خارج و وادار به کنشگری هوشمند کنیم.

وی اختصاص چهار کرسی مجلس شورای اسلامی را دیگر اثرگذاری حزب اسلامی قانون برشمرد و در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: اگرچه ما در کارزار رقابت انتخابات هستیم، اما همچنان در شوک و سوگ رئیس جمهور شهید رئیسی عزیز و مظلوم قرار داریم و معتقدیم پس از سال‌ها رکود در فضای داخلی و خارجی و به‌خصوص تنش‌های منطقه‌ای و سردی روابط با همسایگان با آمدن شهید رئیسی عزیز یک آرامش نسبی در کشور و اقتصاد، گرمی در روابط با همسایگان که بزرگترین شرکای تجاری و سیاسی ما هستند شکل گرفت، اما متأسفانه با این اتفاق، امید تا حدی فرو نشست.

رامین گفت: با سازوکار تعریف‌شده ۶ تن از عزیزان از فیلتر شورای نگهبان عبور کردند و به کارزار رقابت آمدند، ما هم در حزب اسلامی قانون به‌ پیشنهاد اعضای شورا جلسات تخصصی برگزار و از هر 6کاندیدای محترم دعوت کردیم در جلسات شورای مرکزی ما شرکت و برنامه‌های خود را ارائه کنند. نمایندگان ویژه نامزدها معرفی و در جلسات ما شرکت کردند و علاوه بر ارائه برنامه‌ها به سوالات همکاران در شورا پاسخ دادند.

دبیرکل حزب اسلامی قانون همچنین گفت: راه خدمت به مردم و سازندگی کشور و همچنین تعامل و همزیستی با همسایگان و دوری از تنش‌های سیاسی که در دوران شهید رئیسی شکل گرفت باید ادامه یابد.

وی تاکید کرد: پیرو رای‌گیری به‌عمل‌آمده از شورای مرکزی با اکثریت آراء، توانمندی، کارایی، مدیریت، حسن سوابق، قدرت انسجام‌سازی داخلی، ایجاد توازن در روابط خارجی، تحول‌آفرینی، برنامه‌محوری، درک عمیق‌تر از قوانین و دیگر ویژگی‌های ممتاز مدیریتی به محمدباقر قالیباف رأی دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha