مردم همواره نظام اسلامی را در صحنه‌های سیاسی همراهی کردند

اردبیل- ایرنا- قائم مقام ستاد تبلیغاتی محمدباقر قالبیاف گفت: هدف اول ما در پشتیبانی از قالیباف، حفظ جبهه و جریان نیروهای انقلابی است و مردم ایران طی ۴۵ سال قبل هر زمان احساس کرده اند جمهوری اسلامی به حضور آنها نیاز دارد، از همراهی و همدلی دریغ نکرده اند و امروز نیز در صحنه هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا وحید جلال‌زاده عصر دوشنبه در همایش هواداران محمدباقرقالیباف در سالن ورزشی تختی اردبیل اظهار کرد: این جمع برای پاسداشت مردی از جبهه غیرت و شهدا شکل گرفته است تا با پشتیبانی ملت، بر کرسی ریاست جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد و قالیباف خیلی راغب است به همراه آقای نیکزاد در اردبیل نیز حضور یابد اما حجم برنامه‌ها بسیار و زمان کم است.

وی ادامه داد: کدام انقلاب را می شناسید که ۷۲ رهبر آن را ترور شده و خدشه ای در بدنه و مسیر آن دیده نشده است؟ کدام انقلاب است که چند ماه بعد از پیروزی، رفراندوم برگزار کرده است و این فقط جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام راحل و در حال حاضر به رهبری امام خامنه ای است که با اقتدار تمام در جهان ایستاد.

جلال زاده ضمن گرامیداشت یاد و نام چهار هزار شهید استان اردبیل اظهار کرد: آنان از جان خویش گذاشتند تا ما در فضایی آرام و مطمئن انتخابات برگزار کنیم و از شهید رئیسی و امیر عبداللهیان و همراهان ایشان نیز یاد می‌کنیم و آنها هرچند در بین ما نیستند اما ستون خیمه انقلاب با پرچمداری امام خامنه ای پابرجاست و مظهر اقتدار نظام ما مردم هستند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: موشک و پهپاد و نیروهای مسلح جای خود را دارند اما جمهوری اسلامی، بدون مردم صحنه گردانی نمی‌کند و دشمن نیز می‌داند منبع و منشا قدرت نظام اسلامی، ملت آگاه آن است.

وی یادآور شد: دولت رئیسی در مسیر آرمان‌ها و ارزشهای انقلاب اسلامی حرکت می‌کرد و به «ما می توانیم» باور داشت و شاخص‌های اقتصادی بعد از ۱۰ سال رو به رشد بود و متاسف هستم که امروز بعضی‌ها نسبت به دولت رییسی لجن پراکنی می‌کنند.

جلال‌زاده در بخش دیگری از سخنانش قالیباف را امتداد پیشرفت و توسعه دولت رئیسی عنوان کرد و با اشاره به مذاکرات برجام گفت: برجام نزد ما یک پروژه مرده است و برای آقای ظریف متاسفم. آنان می‌خواستند در آخر دولت خود، برجام را با حداکثر انعطاف امضا کنند و برجام به خیابان یک‌طرفه برای تامین منافع غرب تبدیل شده بود.

وی بیان کرد: برجام نه تنها اروپا جای خالی آمریکا را پر نکرد بلکه برجام بعد از خروج ترامپ، مثل یک شهرک سینمایی فروریخت و قانون راهبردی لغو تحریم‌ها که رهبری نیز آن را تمجید کرده اند و از دید ایشان مملکت را از بلاتکلیفی خارج کرد.

وی تصریح کرد: اگر آن قانون نبود، مذاکره کنندگان دولت‌های قبلی و فعلی چیزی در دست برای مقابله با غرب نداشتند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ظریف در کنار وزرا در حین تصویب قانون راهبردی لغو تحریم‌ها فریاد زد که اگر این قانون تصویب شود جنگ شروع خواهد شد اما اینگونه نشد و ما هزینه گزافی به این دروغ‌ها پرداخته ایم و با اینکه برجام تکان نخورد. روابط خود را با کشورهای منطقه تحکیم کردیم و پول‌های خودمان را از آمریکا گرفتیم و قالیباف به عنوان رئیس مجلس در تصویب قانون راهبردی لغو تحریم‌ها اصرار داشت و از همین رو ما پشتیبان او هستیم.

وی افزود: هر چه مگا پروژه و ابرپروژ بوده در دوره خدمت قالیباف در تهران اجرا شده است و او ضمانت اجرای برنامه‌ها را کارنامه خود می داند که طبق آن ۵۰ پروژه ملی و منطقه ای در تهران اجرا شده است و آنها که می‌گویند ما حزب اللهی‌ها از مشارکت بالا می‌ترسیم، دروغ می‌گویند ای کاش مشارکت به ۸۰ درصد برسد و هر کسی که مردم اراده کنند به منصب خدمت بنشیند اما از هم اکنون علیه برنامه هفتم توسعه ایراد می گیرند تا سرعت شتاب سازندگی را ترمز بکشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha