فعالیت ۹ مرکز معاینه فنی پایتخت در روز عید غدیر خم

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت ۹ مرکز معاینه فنی در روز عید سعید غدیر خم در پایتخت خبر داد و گفت: همزمان با این روز مراکز شهید آبشناسان، دماوند، امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، خاوران و واحدهای سیار گیلان، اتحاد و یاس فاطمی از ساعت هفت صبح تا ۱۴ فعال است.

به گزارش ایرنا از ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران، سیدمحمدمهدی میرزایی‌قمی با اشاره به تفاوت ساعت کاری و نحوه پذیرش مراکز معاینه فنی و به ویژه فعالیت تعدادی مراکز منتخب در روزهای تعطیل از شهروندان خواست برای اطمینان از آخرین وضعیت کاری مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه و در صورت هرگونه سوال با کارشناسان سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰ تماس بگیرند.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی در خصوص نحوه مراجعه به مراکز معاینه فنی شهر تهران توضیح داد: پذیرش در سه مرکز معاینه فنی سراج، دماوند و نیایش اینترنتی بوده و در سایر مراکز مراجعه بصورت حضوری و یا نوبت گیری اینترنتی امکان پذیر است.

وی از شهروندان خواست برای مدیریت زمان از پذیرش با تعیین وقت قبلی و اینترنتی استفاده کنند در حال حاضر ظرفیت اینترنتی ایجاد شده در مراکز بیش از تقاضا است و شهروندان به راحتی می‌توانند با مراجعه به سایت بلافاصله در همان روز نسبت به دریافت نوبت اقدام کنند.

وی در خصوص خودروهای مشمول معاینه فنی در تیر ماه امسال افزود: براساس قانون خودروهای شخصی از زمان تولید به مدت چهارسال و خودروهای عمومی به مدت یکسال از انجام معاینه فنی معاف است در حال حاضر خودروهای شخصی تولید داخل تیر ۱۳۹۹ و ما قبل و خودروهای وارداتی تولید ژوئن ۲۰۲۰ و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha