جمع‌آوری ۸۵ تن خاک و نخاله از ساخت و سازهای غیر مجاز جنوب تهران

تهران بزرگ - ایرنا - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ از جمع‌آوری ۸۵ تن خاک و نخاله ساختمانی از معابر ناحیه سه این منطقه خبر داد و گفت: جمع‌آوری خاک، نخاله‌ها و پسماندهای ساختمانی ناشی از رفع خلاف از ساخت و سازهای غیرمجاز در معابر شهید غفوری با ۶۵ سرویس کامیون انجام و معبر به طور کامل پاکسازی شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با اشاره به اینکه پاکسازی این معابر ادامه دارد خاطرنشان کرد: پاکسازی معابر شهری این محدوده برای حذف زوائد و نازیبایی‌های بصری، ساماندهی منظر شهری، حفاظت از محیط زیست، بهبود وضعیت پاکیزگی و نظافت شهر برای تامین رفاه و آسایش شهروندان و سهولت عبور و مرور انجام می‌شود.

نایبی با اشاره به آغاز جمع‌آوری خاک نخاله از معبر موزاییک‌سازی بیان کرد: تاکنون بیش از ۲۰ سرویس جمع‌آوری انجام شده و تا پاکسازی کامل و بازگشایی مسیرها طی یک هفته آینده با پیش‌بینی انتقال ۱۵۰ کامیون نخاله ساختمانی ادامه خواهد داشت.

معاون خدمات شهری و محیط زیست اظهارکرد: این اقدامات با تلاش شبانه‌روزی عوامل اجرایی اداره خدمات شهری منطقه و با بهره‌گیری از ماشین آلات کامیون، لودر و بابکت انجام می‌شود.

اعزام کارکنان شهرداری تهران به کربلا

معاون برنامه‌ریزی، توسعه و سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران هم در جشن بزرگ سادات شهرداری تهران گفت: یکی از رویکردهایی که در خانواده بزرگ شهرداری مورد تاکید است و شهردار تهران در جلسات متعدد به ما تذکر داد این است که نسبت به موضوعات رفاهیات کارکنان عنایت ویژه داشته باشیم چرا که نظام جبران خدمت همیشه با یک محدودیت‌هایی مواجه است.

مجید باقری افزود: رفاهیات از موضوعاتی است که می‌تواند با ابتکار عمل سازمان طراحی شود. به‌ همین علت بنا داریم در طراحی رفاهیات برای کارکنان شهرداری نشاط معنوی کارکنان هم برای ما اولویت داشته باشد. یکی از مصادیق آن این بود که با تدبیر شهرداری بنا بر این شد در این دوره مدیریت شهری زمینه‌ای ایجاد شود که تمام کارکنان خانواده‌ بزرگ شهرداری بتوانند به بارگاه ملکوتی حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا تشرف پیدا کنند.

باقری در ادامه اظهار کرد: سال گذشته افزون بر ۳۲ هزار نفر از کارکنان از این مزیت استفاده کردند. این روند را استمرار خواهیم داد امسال با توجه به تقاضاهای بسیاری که وجود داشت، یک مولفه جدید اضافه کردیم و آن هم تشرف به بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین(ع)، حضرت امیرالمومنین(ع) و ائمه گرانقدرمان در عتبات عالیات است.

وی در رابطه با سرانه‌ها گفت: تلاش کردیم سرانه‌هایی که برای این امر در نظر گرفتیم به گونه‌ای باشد که فشار مادی به خانواده‌ها وارد نشود و زمینه‌ای ایجاد شود که سرانه‌ها قسطی شوند. این امر توسعه خواهد یافت و دوستان سعی خواهند کرد تعداد کاروان‌ها را افزایش دهند تا بتوانیم تمام پرسنل با یک نشاط معنوی از این سفرها بهره ببرند.

وی در رابطه با موضوعات سیاحتی بیان کرد: علاوه بر مشهد تدبیری در حال اتخاذ است که شهرهای سیاحتی نیز به سفرها استفاده شوند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری در ادامه گفت: پس از سال‌ها که حقوق و مزایای دوستان در سازمان فاوا که مسئولیت امنیت نرم‌افزارها را بر عهده دارند با پرسنل شهرداری همسان نبود، با کار خوب دوستان در اداره کل سرمایه انسانی این همسان‌سازی انجام شد.

همچنین سرپرست اداره کل رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: پس از چندین سال توانستیم سفر کربلا را مجدد راه‌اندازی کنیم. این امر به لطف شهردار تهران و پیگیری‌های ویژه معاون برنامه‌ریزی، توسعه و سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران ممکن شد.

میثم حسینقلی‌زاده با جزئیات سفر کربلا افزود: با توجه به بسته خرسندساز سال گذشته که از یک سال و اندی پیش شروع شده است، به پرسنل وعده دادیم که هریک از پرسنل را به سفر مشهد اعزام کنیم. پس از اینکه سفر کربلا مطرح شد و متوجه شدیم که از جانب پرسنل این احساس نیاز وجود دارد. کسانی در اولویت قرار دارند که سفر مشهد را استفاده نکردند و به جای سفر مشهد از سفر کربلا استفاده می‌کنند. با این حال تمام پرسنل شهرداری با خانواده می‌توانند از سفر کربلا استفاده کنند. عدد مورد نظر از بسته خرسندساز کسر می‌شود و بقیه هزینه نیز طی ۳۶ ماه بدون کارمزد از حقوق پرسنل کم خواهد شد.

وی تاکید کرد: در اولین کاروان سفر کربلا زوج‌های جوان اعزام شدند. در تاریخ ۶ تیر نیز دومین کاروان اعزام خواهد شد و این امر به طور متوالی ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha