مردم با مشارکت بالا در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند

همدان-ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در هشتم تیر ماه امسال با حضور گسترده در پای صندوق های رای فرد اصلح را برای تصدی پست ریاست جمهوری انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس صوفی روز سه شنبه در آیین گرامیداشت روز عید غدیر خم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم باید این انتخابات با مشارکت حداکثری برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید نسبت به سرنوشت و آینده کشورمان بی تفاوت باشیم، افزود: مردم شریف و دانای همدان برای افزایش مشارکت و انتخاب فرد اصلح تلاش کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به نامزدی که دارای کارنامه و سابقه درخشان است رای بدهند.

صوفی همچنین تاکید کرد: باید مردم را برای انتخاب فردی اصلح تشویق کرد تا از ظرفیت آن برای توسعه ایران بزرگ استفاده شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار با آیت الله رییسی این شهید فرمود که باید برای همدان بسیار کار کرد اما برخی اختلافات اجازه رشد لازم به استان همدان را نداد.

صوفی ادامه داد: با کمک رسانه ها، نخبگان و مجمع نمایندگان استان برای توسعه همدان تلاش شود.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به پیشرفت باید همه با هم تلاش کنند،گفت: با وجود مشکلاتی در حوزه ریلی و ناوگان هوایی وجود دارد اما از ظرفیت مدیران بومی دارای سمت های ملی برای رفع این مشکلات استفاده لازم نشده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: معتقدم برای پیشرفت استان در گام نخست باید فرودگاه همدان فعال شود.

صوفی افزود: در این راستا همدان پنجشنبه هفته آینده میزبان سرپرست شرکت هواپیمایی کشور است.

برگزاری جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان به میزبانی همدان

وی ادامه داد: همچنین در نشستی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که از فرزندان این استان است مقرر شد جشنواره ملی‌ هنرهای نمایشی کودکان امسال در همدان برگزار شود.

صوفی ادامه داد: با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین دبیرخانه دائمی این رخداد بزرگ هنری نیز در همدان دایر می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید از فرصت‌های پیش رو غافل شد بلکه از فرصت‌ها برای رفع چالش‌ها به ویژه در حوزه مسکن استفاده کرد.

صوفی تصریح کرد: با وجود چالش تامین مسکن در همدان اما عده ای اجازه تصویب طرح جامع مسکن را ندادند.

وی ادامه داد: اگر این طرح به موقع مصوب و چهار سال پیش زمین در اختیار متقاضیان قرار می‌گرفت امروز مشکل مسکن کاهش پیدا می‌کرد.

صوفی افزود: تاکید ما بر این است که به دور از اختلاف و حاشیه برای توسعه استان و رفع مشکلات مردم کار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha